Header Ads

Berjaya cashout Google Adsense sejumlah US$129.04


Alhamdulillah akhirnya aku dapat jugak lah rasa duit dari Google Adsense. Bukannya senang nak dapat akaun Adsense, tapi perlu usaha dan mintak. Aku bersyukur pertama kali mohon dalam masa dua hari pihak sana maklum balas akaun adsense anda berjaya aktif. Memang syok lah dapat!

Tapi apa yang menyedihkan pulak , bukannya senang untuk dapat $1.00. Pertama kali akaun aku aktif, tak silap dalam masa dua minggu hanya dapat $0.05 ke bawah. Memang sedih tgok macam tu....selepas sebulan dan kemudian hari, akaun aku berjaya maintain dengan $1.00 ke atas. Dan paling yang aku bangga berjaya dapat $5.92, sebabnya dapat klik dari Kanada. Memang terbeliak aku dapat jumlah macam tu...heheh!

Selepas beberapa bulan, akaun aku pun dah sampai $100 ke atas, aku guna payment cara western union, kena tunggu jugak dalam masa 3 minggu tuk dapatkan no payment WU. Pertama kali aku berjaya cashout sebanyak $129.04. Seriuz memang puas hati bukannya nak dapat, cuba korang darab 4 , dah bapa aku dapat....bagi yang masih baru mohon adsense sama ada berjaya atau tidak, teruskan memohon jangan mudah putus asa.

Apa yang aku boleh beri cadangan biar ada satu atau dua artikel yang gempak dalam Google. Sebabnya aku pun mintak masa tu hanya artikel biasa 'Helikopter tercanggih di dunia'. Hanya artikel tu, alhamdulillah adsense approved!

Kalau ada masa nanti, aku nak sambung cita bagaimana nak cashout adsense dari Western Union. Selamat mencuba! 

2 comments:

Powered by Blogger.