Header Ads

Aplikasi Video Percuma Terbaik Dalam Smartphone Android

Aplikasi Video Percuma Terbaik Dalam Smartphone Android | Dalam entri ni saya akan tunjukkan beberapa aplikasi video percuma yang boleh dimuat turun tanpa anda membuat sebarang akaun, bayaran atau pun survey. Anda hanya menggunakan smartphone android untuk menonton video yang terdapat beberapa aplikasi yang disenaraikan di bawah.

Aplikasi Video Percuma Terbaik Dalam Smartphone Android


1. Movie HD



Movie HD salah satu aplikasi untuk para Android memuat turun pelbagai filem HD percuma dan rancangan TV pada telefon android anda. Movie HD mempunyai koleksi terbesar video termasuk filem terbaru dan siri TV. Pelbagai filem Hollywood terdapat dalam apk ini tapi filem melayu tak ada. Malah, tiap hari movie hd akan dikemaskini dengan filem yang telah dikeluarkan di pawagam. Movie HD menawarkan video stream dalam 360p, 720p atau kualiti 1080p dan mudah mencari atau menyusun video dengan populariti, rating, release, category / genre dan banyak lagi!.



2. Showbox



Showbox adalah salah satu aplikasi yang terbaik yang membolehkan anda untuk menonton filem, rancangan TV dan siri dengan mudah. Ia mempunyai antara muka yang hebat dan rekabentuk UI baik dibuat yang cukup baik untuk melihat. Aplikasi Show box telah dibuat supaya pengguna mudah alih boleh menonton wayang kegemaran mereka dan rancangan tv secara percuma. Showbox App tidak ada di dalam Google Play store tapi anda boleh install di google.



3. Playbox HD



Adakah anda berjuang untuk mendapatkan sebuah aplikasi android yang stream anda terkini dan filem lama ( rancangan TV) secara percuma. PlayBox adalah aplikasi terbaik kepada anda untuk memenuhi keperluan anda kerana terdapat pelbagai filem yang baru dikemaskini.



4. Cartoons HD



Cartoons HD adalah sebuah filem atau tv show streaming popular untuk peranti Android dan juga iOS. Aplikasi ini telah mengambil turun dari Google Play dan juga dari laman utama, Gappcenter. Nasib baik pengguna masih boleh memasang Cartoon hd untuk peranti android dengan fail apk itu. Malah, Cartoon HD menyediakan banyak kartun dan latest movie yang penuh. So, kalau yang jenis minat filem kartun boleh la install aplikasi ini.



5. Sky HD



Sky hd adalah sebuah aplikasi filem-filem percuma dibangunkan untuk pengguna android dan ia bukan sahaja dibenarkan untuk android. Anda boleh memuat turun Sky hd untuk peranti android dan juga ke PC dan iOS. Sky HD juga menyediakan pelbagai kualiti video dan ia adalah serasi untuk senua versi android, seperti Lollipop, KitKat dan versi di bawah.

10 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. showbox is an app gives you mind blowing movies download experience because of its user friendly interface with showbox apk you can download all kind of latest movies at just few clicks. Nowadays showbox is an app which is must for every movie lover and lots of youngsters access this one the most trendy app and get entertain.
    showbox app

    ReplyDelete
  3. At last I found an application that actually suits my taste and provides me with excellent collection of movies and shows. I am able to search for latest movie or shows recently updated. It is awesome!
    You Pelis apk

    IPTV Player APK

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. showbox is an app gives you mind blowing movies download experience because of its user friendly interface with showbox apk you can download all kind of latest movies at just few clicks. Nowadays showbox is an app which is must for every movie lover and lots of youngsters access this one the most trendy app and get entertain.
    showbox apk
    showbox app
    showbox app for movies

    ReplyDelete
  6. If you are video lover and love to watch latest movies then showbox is the most easiest way to get latest collection of movies anytime you need to follow just few simple steps.
    showbox apk
    showbox app
    showbox latest app

    ReplyDelete
  7. Thanks a lot for sharing such great information with us.
    check out this app for batter gaming experience
    download xmod

    ReplyDelete

Powered by Blogger.