Header Ads

5 Kereta Baru Terbaik 2019

5 Kereta Baru Terbaik Tahun 2017 | Jika anda memutuskan untuk membeli kereta baru pada tahun 2016, dalam entri ini saya kongsikan beberapa model yang baru di kalangan 50 kenderaan baru telah mengesahkan untuk tiba dipamerkan pada tahun ini.


5 Kereta Baru Terbaik 2019 


Berikut terbaik 5 kereta baru yang tiba pada tahun 2017:

1. Volkswagen Tiguan

5 Kereta Baru Terbaik Tahun 2017

Lebih banyak ruang but dalam generasi kedua Tiguan mengatasi salah satu kritikan first model yang pertama dan meningkatkan prospek kereta dengan keluarga kecil. Ia dikatakan SUV kecil dengan lebih luas, lebih lama dan lebih ringan dari sebelumnya. Peningkatan peralatan dijangka termasuk autonomi brek kecemasan dengan pengesanan pejalan kaki dan lane-keeping assist. Oleh kerana dikatakan lewat dipamerkan tahun ini, Tuguan harus bermula dengan $30,000 bagi model penyertaan.

2. Hyundai Elantra

5 Kereta Baru Terbaik Tahun 2017

Ia adalah kes evolusi bukan revolusi bagi Elantra baru, walaupun rombakan besar-besaran dalam dan keluar. Kereta itu adalah lebih panjang dan lebih luas dari model semasa dan mengamalkan gril trapezoid korporat, namun bentuk dan panel keseluruhan lipatan adalah sama. Enjin adalah terbawa bersama 2.0 liter empat silinder dan kualiti dalaman telah ditarik balik dengan bahan-bahan classier.

3. Renault Megane

5 Kereta Baru Terbaik Tahun 2017

Renault telah memberi tumpuan kepada kualiti lebih baik untuk membantu Megane menonjol dalam sesak pek kereta kecil dan bahagian spec versi akan menggunakan skrin sentuh 8.7 inci. Pilihan enjin akan termasuk turbocharged 1.2 liter dan 1.6 liter petrol empat silinder dan berkuasa turbo diesel 1.5 liter. 1.6 akan dikhaskan untuk model GT, yang merapatkan jurang prestasi antara kereta yang tetap dan istimewa RS sporty. Harga dijangka berhampiran dengan model yang sedia ada $21,000 tanda apabila rangkaian baru tiba pada bula September atau Oktober.

4. Subaru Impreza

5 Kereta Baru Terbaik Tahun 2017

Mengharapkan untuk melihat perhatian yang kepada lebih gaya dan terperinci dalaman apabila Impreza baru tiba sebagai model pertama yang menggunakan platform modular Subaru. Konsep ini adalah lebih pendek dan lebih luas daripada kereta pengeluaran semasa bermakna model baru mempunyai ruang bahu lebih baik tanpa kehilangan ruang but terlalu banyak. Enjin dijangka menjadi versi yang disemak semula sebanyak 2.0 liter unit empat silinder. Subaru berharap untuk mempunyai Impreza dalam lewat 2016 dan ia perlu datang dengan rendah $20,000 tag.

5. Honda Civic 

5 Kereta Baru Terbaik Tahun 2017

Apabila kereta digantikan tiga tahun selepas pelancaran, tidak banyak yang ragu-ragu ia tidsa melakukan pekerjaan itu. Berita baik adalah model kelihatan 10 generasi dan dilaporkan mendorong lebih baik daripada sebelumnya. Kereta ini adalah masalah besar untuk Honda dan berpotensi untuk pembeli kerana ia akan debut enjin turbocharged pertama syarikat itu, ditambah pula dengan casis Honda berkata adalah 25% lebih keras. Menjangkakan harga akan mula sebanyak $20,000 sebelum kos di jalan apabila Civic tiba pertengahan tahun.

No comments

Powered by Blogger.