Header Ads

Rahsia Besar Yahudi


Rahsia Besar Yahudi|Kita sudah tahu pada ketika ini bangsa Yahudi telah menguasai dunia dengan menjadikan Amerika Syarikat sebagai boneka mereka. Anda setuju? Hal ini berlaku disebabkan dunia kini telah dikuasai oleh golongan Iluminati dan Freemason. Apa itu Illuminati dan Freemason? Okay saya ringkaskan, Illuminati dan Freemason adalah pertubuhan rahsia Yahudi yang ditubuhkan untuk menghancurkan umat Islam dan mereka sangat menunggu kedatangan Al-Masih Dajal dengan membina semula Temple of Solomon untuk dijadikan sebagai tempat Dajjal durjana itu bersemayam. Di sini, saya ingin bongkarkan kepada anda tentang rahsia besar Yahudi yang kita tidak ketahui.



Rahsia Besar Yahudi

Aku terdetik nak kongsikan perkara ini apabila aku terbaca sebuah buku karya Jerry D Gray berjudul Art Of Deception dimana beliau adalah seorang bekas perajurit rakyat Amerika yang membongkarkan semua rahsia Amerika dan Yahudi terhadap bangsa manusia masaa kini. Dari situ aku tertarik satu subjudul tentang Rahsia Besar Yahudi.  Dengar tajuk pun dah gempak kan? 

Rahsia Besar Yahudi


1)BAHAYA VAKSIN

Israel adalah negara yang memiliki keahlian untuk mencipta vaksin,namun disebalik itu rakyat Israel sebenarnya tidak berubat dengan menggunakan vaksin kerana mereka sudah tahu bahawa bahan kimia yang terdapat dalam ubat itu akan merosak untuk jangka masa panjang. Hal ini telah dibuktikan dalam buku"Art of Deception" yang menceritakan keburukan vaksin dan mereka juga merancang untuk menyebarkan virus selesema babi yang merupakan strategi Israel dan sekutunya Amerika Syarikat untuk mengaut keuntungan dengan penciptaan vaksin.

Sebagai bukti yang saya ingin katakan bahawa rakyat Israel tidak mati akibat H1N1, tetapi ramai rakyat negara yang lain terkorban akibat penyakit virus ini. Sesungguhnya rakyat Israel bijak dengan menggunakan Habbatus Sauda dalam kehidupan seharian mereka kerana mereka tahu kebaikan yang terdapat Habbatus Sauda yang juga diamalkan oleh Rasullulah. Lihatlah,niat jahat Yahudi untuk memperdayakan umat Islam dengan penciptaan vaksin dan berita pasal keburukan vaksin tidak pernah sampai ke Malaysia. Tinggalkan vaksin! Amalkan apa Rasullulah ajari kita!

2)BAHANA ROKOK

Korang nak tahu? Israel merupakan syarikat rokok terbesar di dunia,namun disebalik itu rakyat Israel tidak dianjurkan untuk menghisap rokok kerana mereka sudah tahu bahan yang terdapat dalan rokok itu sangat berbahaya dalam kesihatan.Mereka tahu bahananya rokok oleh sebab itu mereka menjual rokok dengan harga yang sangat mahal.Oleh itu,mereka terpaksa menjual rokok kepada negara lain kerana rakyat mereka enggan membeli rokok yang harganya sangat mahal itu.Yang malangnya kepada umat Islam kerana mereka menghabiskan wang mereka dengan membeli rokok itu sedangkan rakyat Israel bijak dengan memilih menabung dan melakukan pelaburan yang lain.

3)PENGGALIAN MASJID AL-AQSA

Kita sudah tahu bahawa Israel melakukan penggalian bawah tanah dalam usaha untuk menghancurkan Masjidil Aqsa sejak 50 tahun yang lalu agar masjid itu runtuh dengan sendirinya.Kenapa Israel ingin meruntuhkan masjid itu?Jawapannya adalah niat mereka untuk membangkitkan semula Temple of Solomon iaitu Kuil Sulaiman yang terletak di bawah Masjidil Al-Aqsa.Mengapa Israel bernafsu ingin untuk meruntuhkan Masjidil Al-Aqsa???Jawapannya senang ja kerana mereka sedang mempersiapkan kedatangan tuhan mereka iaitu Al-Masih Dajjal.Al-Quran menyatakan bahawa salah satu tanda akhir zaman sebelum kedatangan dajjal adalah runtuhnya Masjid Al-Aqsa. 

4)HUBUNGAN IBU DAN BAYI DALAM KANDUNGAN

Taktik kaum ibu di Israel ketka mengandung adalah mendengar si suami menyanyi , membaca atau mereka menyelesaikan masalah matematik bersama-sama untuk mendapatkan bayi yang cergas dan pintar kerana pada saat itu fikiran dan perasaan si ibu bersambungan dengan anak dalam kandungan.Oleh itu,kebanyakan bangsa Yahudi mempunyai kepintaran dalam semua hal.

5)MAKAN BUAH DULU SEBELUM MENYANTAP MAKANAN UTAMA

Di Israel,mereka akan memakan buah terlebih dahulu sebelum memakan makanan utama.Ini hakikatnya bahawa mereka sudah tahu dengan memakan makanan utama seperti nasi atau roti dahulu kemudian buah-buahan akan menyebabkan kita merasa mengantuk,lemah dan malas buat kerja.Bagaimana dengan cara umat Islam pula?Umat Islam percaya untuk memakan buah sebagai pencuci mulut.

Terpulang korang percaya atau tidak, just perkongsian ilmu yang belum pernah kita ketahui. Adakah ini teori konspirasi atau telah dirancang? Allah saja yang lebih mengetahui akan hal ini. Semoga informasi ini membuka mata anda kenapa bangsa Yahudi benar-benar nak hancurkan bangsa manusia terutamanya orang Islam.

Kredit info dari buku Art Of Deception.

No comments

Powered by Blogger.