Header Ads

Filem Kartun Yang Berunsur Illuminati

Filem Kartun Yang Berunsur Illuminati. Anda peminat cerita kartun dari Hollywood? Anda perlu tahu bahawa Yahudi menggunakan hiburan untuk melemahkan umat Islam. Kebanyakan kartun dan filem dari Hollywood mengandungi unsur Illuminati dan Freemason. Sesungguhnya filem mereka dipasarkan target untuk kanak-kanak termasuklah remaja di seluruh dunia supaya tujuan mereka untuk menyesatkan orang yang lemah dari segi agama yang mempercayai bahawa tuhan yang mereka iaitu Dajjal Laknatullah.


Filem Kartun Yang Berunsur Illuminati


Berikut adalah senarai filem kartun yang berunsur Illminati :

1)SPONGEBOB SQUAREPANTS

Bagi saya kartun Spongebob Squarepants adalah siri animasi yang terkenal dalam Nickelodeon itu amat menarik ceritanya dan dapat menghiburkan sesiapa saja yang menonton kartun tersebut.Tetapi disebalik kartun ini malangnya ia merupakan agenda Yahudi untuk mempengaruhi fikiran manusia tentang konspirasi mereka.Bagi yang pernah menonton kartun ini dalam episod perkumpulan persaudaraan Squidward yang menyaksikan Spongebob dan Patrick melalui karpet berpola.Karpet ini menuju pintu untuk bertemu Mata Satu(Antikritus Dajjal).

Filem Kartun Yang Berunsur Illuminati

Spongebob dan Patrick menyatakan oleh perintah dari The All-Seeing Eye(Mata Satu) sambil membongkok dan mengenakan topi  fez dengan satu bola mata diatasnya ke seluruh episod tentang Squidward's Freemason seperti Cephelapod Lodge lengkap dengan All-Seeing Eye dan Piramid Illuminati.

 





Ini episod waktu Spongebob dan Patrick terkurung di Toko Mainan.Di situ terdapat mainan bentuk Piramid Illuminati.



Dan episod ini berjudul Tentangga baik, di sini Spongebob dan Patrick membentuk perkumpulan tetangga baik dan memilih Squidward sebagai Presiden.



Lihat gambar di bawah ini yang menunjukkan lambang jari metal banyak digunakan dalam simbol Satanic yang mempunyai kaitan dengan unsur Illuminati.Samakan apa yang ditunjukkan dalam kartun Spongebob Squarepants.



Ini juga perlu dibicarakan kerana di dalam episod menunjukkan ada Eye Of Horus.



Ini bahagian ada piramid mirip All-Seeing Eye.



Makhluk ini bermata satu seperti All-Seeing Eye .Cuba kamu fikir balik cerita ini yang menunjukan Plankton memiliki Mind Control yang ada kaitannya dengan Mind Control Slave.



Sebenarnya konspirasi dalam kartun ini banyak cuma kita tak tahu menilai yang mana ada kaitan dengan Illuminati atau tidak?

2)MONSTER INC.

Filem tersebut menceritakan tentang Monster dan kawannya sesama Monster yang bekerja di perusahaan pembangkit listrik di dunia Monster.Dalam beberapa adegan,ditampilkan simbol-simbol perusahaan tersebut yang ternyata mirip dengan simbol All-Seeing Eye.

  

*Gagang pintu gedung perusahaan Monster Inc.



*Simbol perusahaan Moster Inc.



*Ini karakter dalam filem Monster Inc.

3)YUGIOH

Cerita kartun ini lagi jelas menunjukan simbol Illuminati yang nyata terdapat di dalam kad dan kalung yang dipakai oleh karakter kartun ini.



Ini contoh kad  yang seperti mata pagasus dan kalung segitiga piramid Yahudi





4)DESPICABLE ME

Filem ini pun kita sudah tahu yang mengandungi unsur Illuminati kerana filem animasi ini buatan Illumination Entertaiment. Filem dengan karakter yang lucu yang dikenali dengan nama Minion ini ternyata ada unsur Yahudi di sebalik kelucuan filem ini.



Kita boleh melihat dibawah logo illumination entertaiment ada minion bermata satu. Anda tau apa simbolnya? Ya benar sekali itu Dajjal.



Jelas sekali ada minion yang bermata satu ditengah minion yang lain,mirip sekali dengan All-Seeing Eye.

5)POKEMON

Pokemon pertama kali diperkenalkan pada tahun 1996. Tetapi game siri pokemon dilarang di Arab Saudi. Penyebab perlarangan tersebut adalah kerana permainan kartun ini dianggap mempromosikan perjudian. Pada 2001, semua produk dari francis pokemon dilarang kerana juga terkait dengan zionisme. Game tersebut diklaim memuat fitur salib dan "the star of david" iaitu lambang negara Israel.

 

Anda perlu tahu maksud dalam kartun ini sebagai contohnya:
*Pokemon-saya Yahudi



*Charmander-ALLAH itu lemah


*Pikachu-jadilah seorang Yahudi



Hasil daripada kajian saya mendapati kartun ini dicipta oleh orang Jepun iaitu Satoshi Tajiri. Beliau mendapat ilham menghasilkan permainan ini daripada pengalaman pada waktu kecilnya di mana beliau suka menggumpul serangga.

Semoga perkongsian ini dapat dijadikan pengetahuan kepada anda semua. 

1 comment:

  1. Banyak info menarik blog en lokman. mohon copy ye..:)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.