Header Ads

Siaran Langsung Kedah vs JDT 4 November 2017 Final Piala Malaysia

Siaran Langsung Kedah vs JDT 4 November 2017 Final Piala Malaysia | Apakah pasukan pilihan anda perlawanan akhir Piala Malaysia 2017 antara Kedah atau JDT? Skuad Helang Merah dengan Johor Darul Takzim bakal berentap sekali lagi dalam perlawanan prestij akhir Piala Malaysia 2017 yang akan berlangsung pada 4 November 2017 di Stadium Shah Alam. Perlawanan ini dianggap penting buat pasukan Kedah kerana mereka mahu mengekalkan piala ini di negeri Jelapang Padi, dimana tahun lepas skuad Kedah menjulang Piala Malaysia 2016. Untuk edisi, ini, adakah Piala Malaysia akan dijulang buat pertama kali untuk pasukan Johor Darul Takzim?

Siaran Langsung Kedah vs JDT 4 November 2017 Final Piala Malaysia

Jika dinilai berdasarkan prestasi semasa, kedua-kedua pasukan mempunyai kelebihan untuk memenangi perlawanan ini. Johor Darul Takzim baru saja bergelar juara Liga Super 2017 manakala pula pasukan Kedah penyandang juara Piala FA 2017. Ini perlawanan dikatakan buku bertemu ruas. Perlawanan ini akan disiarkan siaran langsung di saluran TV3. Tak ketinggalan, saya turut kongsikan link live streaming Kedah vs JDT 2017 untuk tontonan di internet!

Siaran Langsung Kedah vs JDT 4 November 2017 Final Piala Malaysia 


Tarikh : 4 November 2017 (SABTU)
Masa : 9 malam
Stadium Shah Alam
Live Streaming :

Live Streaming Kedah vs JDT 4 NOVEMBER 2017 AKHIR PIALA MALAYSIA

INI LINK LIVE STREAMING UNTUK TONTONAN DI INTERNET! KLIK LINK INI. SHARE ..

LINK LIVE 2 : TONTON SINI 


Keputusan Kedah vs JDT Final Piala Malaysia 2017


KEDAH vs JDT 

Adakah pasukan Kedah atau JDT akan memenangi perlawanan ini? Jangan lupa tonton siaran langsung Kedah vs JDT menerusi tv dan streaming online. Selamat maju jaya kedua-dua pasukan!

5 comments:

Powered by Blogger.