Header Ads

Live Streaming Kedah vs Kelantan 9 September 2017 Piala Malaysia

Live Streaming Kedah vs Kelantan 9 September 2017 Piala Malaysia| Perlawanan ke-18 Liga Super Malaysia 2017? Pasukan Kedah akan menerima menerima skuad The Red Warriors, Kelantan dalam perlawanan 6 saingan Piala Malaysia 2017 yang dijaduapkan berlangsung pada 9 September 2017. Perlawanan di antara pasukan Kedah menentang Kelantan berlangsung di Stadium Darul Aman bermula pada jam 9 malam. Perlawanan Kedah vs Kelantan tidak akan disiarkan di tv dan saya kongsikan disini link live streaming Kedah vs Kelantan menerusi ke aplikasi FB (jika ada). Boleh lihat di bawah !

Live Streaming Kedah vs Kelantan 26 Julai 2017 Liga Super Malaysia

Berdasarkan prestasi semasa, pasukan Kedah berkemungkinan besar tidak menghadapi masalah besar untuk mencatatkan keputusan positif lebih-lebih lagi beraksi di hadapan penonton mereka sendiri. Manakala, pasukan Kelantan masih bergelut isu kejurulatihan yang telah menukar semula kepada Zahasmi Ismail.

Live Streaming Kedah vs Kelantan 9 September 2017 Liga Super Malaysia 


Tarikh : 9 September 2017 (Sabtu)
Masa : 9 malam
Stadium Darul Aman
Live Streaming :

Keputusan Kedah vs Kelantan 9 September 2017 Liga Super Malaysia 


KEDAH 0 vs 0 KELANTAN 

Baca juga : Top 10 Penjaring Gol Terbanyak Liga Super Malaysia 2017

Mampukah Kelantan menewaskan pasukan Kedah di gelanggang lawan? Adakah Kedah akan menebus kekecewaan setelah kalah mengejut 1-3 dengan pasukan Kelantan dalam saingan Piala Malaysia? Jom saksikan siaran langsung Kedah vs Kelantan 9 September 2017 menerusi pautan disediakan di atas ke aplikasi FB live. Selamat menonton.

No comments

Powered by Blogger.