Header Ads

Rahsia Mudah Buat Duit Dengan Menulis

Rahsia Mudah Buat Duit Dengan Menulis |Boleh kah buat duit dengan menulis? Pernah tanya diri anda 'aku nih ada bakat menulis tak'... Jika anda ada kebolehan menulis tapi bagaimana pula cara nak buat duit dengan menulis. Sebenarnya dalam bidang penulisan ni tak susah tak senang.... Anda perlu cari idea dan ilham untuk menulis.

Rahsia Mudah Buat Duit Dengan Menulis

Anda nak tahu sebenarnya bidang penulisan boleh datangkan duit jika anda benar-benar minat dan telus. Anda boleh mencuba pelbagai platform dalam bidang penulisan antaranya menulis novel, buku panduan, ebook, artikel termasuklah blog. Dengan dunia IT masa kini, apa salahnya anda mencuba salah satu daripadanya sebagai medan untuk menjana pendapatan dengan cara sambilan atau pun tetap.

Mudah ke buat duit dengan menulis ...?

Pernah anda tahu seorang insan biasa kini telah jadi jutawan hanya menulis dalam novel. Pasti anda tahu dengan nama J.K. Rowling ? Beliau adalah penulis novel yang paling berjaya memberi impak sehinggakan karyanya diangkat menjadi filem. Novel bersiri Harry Potter adalah karya J.K Rowling, dimana dengan bakat penulisan yang ada pada diri beliau ini menjadikan novel itu 'BEST SELLER' dan jutawan kini. Agak-agak anda berapa juta yang pihak produksi filem Harry Potter bayar hasil penulisan beliau? Cuba fikir-fikirkan.... hanya PENULISAN telah menjadi insan luar biasa!

Rahsia Mudah Buat Duit Dengan Menulis
Koleksi Buku Harry Potter 

Sebenarnya menulis ni tak perlukan bakat, apa yang perlu anda buat hanya berlatih menulis, anda boleh menjadi seorang penulis yang hebat. Contoh paling dekat yang boleh saya kongsikan adalah diri saya sendiri. Kenal lokman amirul?

Siapakah Saya?

Cuba taip di Google nama Lokman Amirul ... Saya adalah seorang penulis blog secara sambilan di lokmanamirul.com. Saya telah aktif menulis bermula November 2015 ketika masih belajar dalam pengajian peringkat diploma di politeknik. Dengan penulisan blog, sehingga kini saya mampu menjana duit sebagai sumber pendapatan sampingan.

Rahsia Mudah Buat Duit Dengan Menulis 


Bagaimana saya boleh buat duit dengan menulis di blog?

Melalui penulisan di dalam blog terdapat pelbagai cara untuk menghasilkan duit sama ada menerusi pengiklanan, review, advertorial, affiliate, penulis jemputan, dan banyak lagi. Dengan hasil penulisan, anda mampu meraih beribu-ribu jika anda benar-benar serius mencari duit melalui blog. Semuanya terpulang diri anda sendiri.

Jika anda berminat nak buat duit dengan menulis, terdapat panduan dan teknik membuat duit dalam penulisan ebook, buku, blog, akhbar dan majalah. Boleh dapatkan melalui link di bawah ;

>> Panduan Buat Duit Dengan Menulis 

Okay dah faham! Kerja ini boleh dilakukan samaada sepenuh masa atau pun separuh masa tak kira sesiapa pun boleh melakukannya. Apa yang perlu anda ada adalah sebuah komputer dan talian internet. Barulah boleh menjadi seorang penulis.

Anda nak tahu rahsia mudah RM1000 sebulan dengan menulis, boleh dapatkan panduan di sini ;

>> Klik Rahsia Mudah Dapat RM1000 Dengan Menulis 

Semoga info ini memberi manfaat kepada anda semua. Bagi anda yang berminat dalam penulisan, boleh cuba aplikasikan. Terima kasih sudi membaca artikel Rahsia Mudah Buat Duit Dengan Menulis.

1 comment:

  1. Rasa nak buat ebook pulak..tapi tengah cari idea ni

    ReplyDelete

Powered by Blogger.