Header Ads

Panduan Buat Biskut Raya Homemade Dengan Modal Kecil!

Panduan Buat Biskut Raya Homemade Dengan Modal Kecil!|Tak dinafikan menjelang sahaja Ramadhan, begitu banyak para peniaga segera merebut peluang untuk membuat bisnes biskut raya. Anda boleh lihat sendiri macam-macam jenis biskut raya yang ditawarkan oleh peniaga, kebanyakkan harga mahal! Hal kerana potensi dan permintaan sangat tinggi dari pelanggan jika anda menjual biskut raya ketika ini. Dengan hari raya yang bakal menjelang tak lama lagi, peluang bagi anda yang belum memulakan perniagaan biskut raya masih terbuka luas. Inilah masa terbaik anda menjana pendapatan semaksimum yang boleh untuk menampung perbelanjaan hari raya anda nanti.

Panduan Buat Biskut Raya Homemade Dengan Modal Kecil!
Aneka Biskut Raya Sedap dan Mudah 

Tapi tahukah anda bagaimana cara untuk menjana pendapatan dengan menjual biskut raya homemade? Ada juga yang baru pertama kali cuba tapi tidak tahu membuat biskut raya yang sedap. Jangan risau, biar saya kongsikan satu rahsia yang dikongsikan oleh Puan Nor Hasidah. Siapakah Nor Hasidah? Beliau merupakan seorang usahawan bakeri rumah sejak tahun 2009.

Perniagaan biskut raya ringkas....

Kenapa? Anda tidak memerlukan peralatan yang banyak, cuma oven sahaja sudah memadai untuk membakar biskut yang anda hasilkan.

Peluang Menjana Pendapatan Dengan Biskut Raya 


Saya memperkenalkan kepada anda Panduan Buat Biskut Raya. Dalam panduan ini ia menunjukkan cara pembuatan beberapa jenis biskut yang sesuai anda mulakan perniagaan biskut raya anda pada tahun ini. Apa yang menariknya dalam panduan ini adalah dikongsikan 10 biskut raya yang popular dan sedap untuk anda cuba dan jual menjelang hari raya seperti berikut ;

1. Biskut Kacang Hijau
2. Biskut Mixed Fruit
3. Biskut Bijan
4. Biskut White Rose
5. Biskut Coklat Rice
6. Biskut Strawberry
7. Biskut Cip Coklat Almond
8. Biskut Nestum
9. Biskut Gajus
10. Biskut Susu

Sebenarnya pembuat biskut raya tak susah mana. Anda hanya perlu rajin untuk mencuba resepi terbaru yang boleh anda perolehi daripada internet, majalah resepi dan sebagainya.

Baca juga : Resepi dan Cara Buat Kek Kukus Yang Sedap

Jika anda inginkan mengetahui cara belajar buat biskut raya dan memulakan bisnes biskut raya anda. Inilah peluang anda. Dapatkan CD Buat Biskut Raya!

>> Klik Sini CD Panduan Buat Biskut Raya

Dengan adanya panduan biskut raya ini dapat memudahkan anda untuk membuat biskut raya dari rumah hanya modal rendah. Semoga info ini bermanfaat kepada anda. Terima kasih sudi membaca artikel Panduan Buat Biskut Raya Homemade Dengan Modal Kecil.

2 comments:

Powered by Blogger.