Header Ads

Panduan Pemasaran Affiliate Dengan Google AdWords

Panduan Pemasaran Affiliate Dengan Google AdWords |Adakah anda seorang marketing online? Penjual produk digital? Atau juga pemasaran affiliate? Anda nak tahu satu trik mudah buat duit online? Jawapannya adalah Google AdWords. Sebelum itu, pernah anda tahu tentang Google AdWords adalah satu cara paling santai untuk buat duit automatik dari internet. Pastinya anda kurang tahu akan pengiklanan Google AdWords berbanding dengan FB ads. Ya kan? Di bawah ada saya kongsi tentang Panduan Pemasaran Affiliate Dengan Google AdWords.

Panduan Pemasaran Affiliate Dengan Google AdWords

Apa itu AdWords?


Google AdWords adalah satu platform pengiklanan dari Google di mana anda boleh mengiklankan laman web bisnes, produk atau servis. Cuba anda bayangkan produk affiliate yang kita promosikan berada di top page Google apabila setiap kali pengguna taip search keyword tertentu. Sudah tentu peratusan untuk pembelian produk yang dipromosikan sangat tinggi. Blog yang hebat SEO pun boleh ditewaskan dengan Google AdWords kerana ia dibayar untuk berada di muka halaman Google.

Bagaimana iklan anda akan keluar? Lihat bawah!

Panduan Pemasaran Affiliate Dengan Google AdWords
Contoh Iklan Google AdWords 

Tak jelas lagi boleh tonton video di bawah..



Persoalannya bagaimana cara bermain AdWords dengan betul dan selamat?
....

Nak tahu? Bagaimana seorang yang bukan otai affiliate pun memanipulasikan Google AdWords dan menjana WANG BESAR dari affiliate!

Semuanya telah dibongkarkan melalui Ebook Seni AdWords sangatlah sesuai bagi affiliate marketing dengan AdWords. Ebook Seni AdWords adalah satu panduan dan rahsia pemasaran affiliate paling berkesan untuk mempromosi produk affiliate tanpa menulis blog, tanpa ilmu SEO, tanpa buat email marketing dan tanpa juga mailing list.

Apa yang menariknya dan menyakinkan adalah ebook ini hasil daripada pengalaman sendiri saudara Shamsuriyadi iaitu penulis ebook Seni AdWords dan juga seorang blogger yang membocorkan teknik buat duit lumayan dengan AdWords.

Panduan Pemasaran Affiliate Dengan Google AdWords
Bukti Komisen Duit Affiliate Dari Shamsuriyadi 

Kelebihan Ebook Seni AdWords


√  Panduan mencari produk affiliate yang sesuai dan tepat
√ Cara nak main AdWords dengan selamat
√ Teknik mengkaji pesaing AdWords
√ Teknik tulis iklan PPC yang berkesan
√ Teknik pilih kata kunci yang betul dan tepat sasaran
√ Cara setting iklan yang betul
√ Pantang larang menggunakan AdWords

Dengan menggunakan Panduan Pemasaran Affiliate Dengan Seni AdWords ini, anda mudah untuk menjana pendapatan affiliate dan jualan produk sendiri melalui hasil trafik yang diperolehi dari iklan Google AdWords.

Cara Dapatkan Ebook Seni AdWords 


Apa yang anda perlu lakukan adalah menekan butang 'tempah sekarang' di bawah!


Jika kamu benar-benar nak buat duit dengan affiliate, belajar sebanyak mungkin teknik pemasaran. Google AdWords adalah antara kaedah yang perlu kamu tahu dan Ebook Seni AdWords pilihan terbaik untuk menjadi seorang yang berjaya dalam bidang marketing ini. Terima kasih baca info Panduan Pemasaran Affiliate Dengan Google AdWords .

No comments

Powered by Blogger.