Header Ads

Ganjaran Rebat Tunai Dari GoDaddy Di Shopback Malaysia

Ganjaran Rebat Tunai Dari GoDaddy Di Shopback Malaysia |Sememangnya masa kini shopping online menjadi pilihan dan trend dalam kalangan masyarakat. Tahukah anda kini Shopback Malaysia menawarkan 8% cashback daripada Godaddy.com. Sebelum itu anda tahu tak mengenai Shopback? Okay! Nama Shopback sebenarnya makin dikenali di kalangan penggemar shopping online dan tidak asing lagi di negara kita. Shopback adalah satu aplikasi atau laman web rebat tunai yang paling cermat untuk membantu penggemar online membeli belah di atas talian.

Ganjaran Rebat Tunai Godaddy Di Shopback Malaysia

Selain anda berbelanja membeli belah di Shopback, anda turut mendapat pulangan wang berupa rebat runai (cashback) sehingga 30% dari beberapa merchant shopping online seperti Taobao, Lazada, Zalora, Qoo10, Groupon dan Foodpanda. Malah, anda juga boleh mendapat rebat tunai apabila menempah lawatan ke luar negara dari Agoda, Expedia dan AirAsiaGo melalui Shopback.

Tambahan lagi, Shopback menawarkan sehingga 80% rebat tunai dengan penggunaan VPN. Jika anda nak dapatkan foto, ilustrasi dan vektor, anda boleh muat turun dengan koleksi gambar di Dreamstime melalui Shopback Malaysia.

Ganjaran Rebat Tunai Dari GoDaddy Di Shopback Malaysia


Menarik kan....

Apa yang lagi menarik tentang Shopback, anda juga boleh mendapat pulangan 8% cashback dari domain Godaddy. Hal kerana Shopback telah menawarkan GoDaddy promo code dengan harga lebih murah.

Apa itu Godaddy? 

....

Godaddy.com adalah satu syarikat penyedia domain internet dan web hosting dari Amerika Syarikat. Dikatakan GoDaddy merupakan antara pendaftaran domain yang terbaik digunakan dari luar negara.

Ganjaran Rebat Tunai Godaddy Di Shopback Malaysia

Dengan pulangan 8.0% cashback melalui Shopback di GoDaddy.com. Apa kata anda daftar domain di GoDaddy sekarang! Jom daftar sekarang GoDaddy disini.

Cara Dapatkan Rebat Tunai Dari Shopback 


Di bawah adalah video berkenaan bagaimana nak dapatkan cashback dengan Shopback.my.

 

Bagaimana nak daftar Shopback Malaysia?


Anda boleh mendaftar melalui link di bawah ;

>> Daftar Sekarang Shopback 

Jika anda ingin membuat pembelian online yang mudah, nikmati tawaran hebat seperti kupon, diskaun dan cashback di Shopback sekarang! Selamat berbelanja di godaddy.com. Semoga info ini bermanfaat kepada anda.

3 comments:

  1. okeh.

    yang ni aku tak terperasan sangat sebab memang banyak site dah diorang cover. Tahun lepas..memang sikit gila.

    ReplyDelete
  2. bagus juga ada ganjaran rebat tunai go daddy ni

    ReplyDelete
  3. thanx for such a fantastic website. Where else could someone get that kind of info written in such a perfect way? I have a presentation that I am presently working on, and I have been on the look out for such information. https://onohosting.com/

    ReplyDelete

Powered by Blogger.