Header Ads

Semakan Temuduga Separa Perubatan 2017

Semakan Keputusan Temuduga Separa Perubatan 2017 |Adakah anda bakal calon menduduki temuduga Separa Perubatan ambilan 2017? Tahniah kepada calon-calon yang berjaya dalam peperiksaan online Latihan Separa Perubatan dan mendapat tempat untuk ditemuduga bagi jawatan Separa Perubatan. Untuk mendapat maklumat semakan keputusan temuduga Separa Perubatan, anda boleh merujuk di portal Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA).

semakan keputusan temuduga latihan separa perubatan bertaraf diploma

Semakan Temuduga Separa Perubatan 2017


Calon-calon peperiksaan Latihan Separa Perubatan 2017 Sabah, Sarawak dan Semenanjung Malaysia bertaraf Diploma yang ingin membuat semakan temuduga boleh menyemak melalui link di bawah ini ;

● LATIHAN SEPARA PERUBATAN BERTARAF DIPLOMA (CALON SABAH)
Tarikh temuduga : 10 April 2017 - 24 April 2017 KLIK SINI 
● LATIHAN SEPARA PERUBATAN BERTARAF DIPLOMA (CALON SARAWAK)
Tarikh temuduga : 17 April 2017 - 21 April 2017 KLIK SINI
● LATIHAN SEPARA PERUBATAN BERTARAF DIPLOMA (CALON SEMENANJUNG MALAYSIA)
Tarikh temuduga : 16 April 2017 - 21 April 2017 KLIK SINI

* Bagi calon Semenanjung Malaysia akan dikemaskini kelak.

Oleh itu sebaik sahaja tahu keputusan temuduga Separa Perubatan, anda perlulah membuat persediaan yang rapi dari segi mental dan fizikal. Anda sudah tahu sumber rujukan dan panduan untuk temuduga Separa Perubatan? Pastinya anda tercari-cari panduan terbaik untuk ditemuduga nanti supaya dengan mudah untuk mendapat jawatan sebagai Separa Perubatan.

>Dapatkan Panduan Terbaik Temuduga Separa Perubatan 2017

Sekiranya anda bakal calon temuduga Separa Perubatan ambilan 2017, untuk memudahkan anda membuat tempahan ebook Panduan Khas Temuduga Separa Perubatan, anda boleh terus layari dengan klik banner di bawah.

Klik Tempah Panduan Temuduga Separa Perubatan 

Dengan adanya rujukan pantas temuduga Separa Perubatan ini, ia akan membantu calon-calon mendapat panduan terkini sebagai persediaan sebelum seisi temuduga nanti. Semoga anda berjaya!

No comments

Powered by Blogger.