Header Ads

Panduan Mencari Kerja Dan Bekerja Di Singapura

Panduan Mencari Kerja Dan Bekerja Di Singapura. Anda mahu bekerja di Singapura? Tapi tak tahu bagaimana nak cari kerja kosong di Singapura? Sekarang ini terdapat banyak jawatan kosong dan bergaji lumayan di Singapura. Sebab itulah ramai rakyat Malaysia terutamanya warga Johor yang mencari kerja dan bekerja di Singapura. Kenapa anda berminat bekerja di Singapura. Buat masa ini, anda boleh lihat sendiri kadar tukaran matawang antara Singapore Dollar dengan Ringgit Malaysia ialah sekitar 1SGD = RM3.10. TINGGIKAN!!! Dengan itu, anda mampu mendapat gaji 3x kali ganda berbanding anda di Malaysia. Anda nak tahu panduan mencari kerja di Singapura?


Panduan Mencari Dan Bekerja Di Singapura
Kerja di Singapura

Mari saya tunjuk beberapa tawaran kerja di Singapura yang ada.



Panduan Mencari Dan Bekerja Di Singapura
Bukti Tawaran Gaji Bekerja di Singapura

Contohnya kerja sebagai tukang cuci di Singapura. Anda tak perlu memiliki sijil pun sudah mampu mendapat gaji sehingga $1500... Bayangkan lah jika ditukarkan kepada matawang Ringgit Malaysia, ianya berjumlah sudah mencecah RM4500. Itu baru kerja sebagai cleaner...jika pula anda mempunyai kemahiran dan sijil kelayakan, gajinya lebih tinggi dan sangat lumayan! Maka tak hairanlah kalau anda yang dah bekerja 1 atau 2 tahun sudah mampu lunaskan hutang PTPTN, beli kereta tanpa hutang dan juga menyimpan wang puluhan ribu.


Panduan Mencari Kerja Dan Bekerja Di Singapura


Persoalannya bagaimana anda yang berminat nak cari kerja dan bekerja di Singapura tapi masih tidak dapat gambaran jelas untuk memulakan langkah dalam mencari peluang bekerja di Singapura?

Saya memperkenalkan Ebook Panduan Mencari Kerja & Bekerja Di Singapura yang dapat membantu dan memberikan gambaran jelas kepada yang berminat dan ingin bekerja di Singapura. Anda tak perlu risau panduan ini membongkarkan segala rahsia, tips, cara mencari kerja, bagaimana cara masuk ke Singapura, permit kerja, bayaran gaji dan bermacam lagi info yang sangat membantu anda.

Ebook Panduan Mencari Kerja & Bekerja Di Singapura


Berikut isi kandungan yang terkandung di dalam panduan ebook ini:

BAB 1 : STRATEGI MENCARI KERJA

BAB 2 : DOKUMEN-DOKUMEN PENTING

BAB 3 : PENGANGKUTAN

BAB 4 : TEMPAT PENGINAPAN

BAB 5 : HAL-HAL PENTING YANG LAIN

Jika anda benar-benar berminat mengubah kehidupan anda bekerja di Singapura, rasanya Panduan Mencari Kerja Dan Bekerja Di Singapura adalah yang terbaik untuk anda dapatkan segala info dan tips berguna. 


DAPATKAN SEKARANG!


Kesimpulannya bekerja di Singapura adalah sangat menguntungkan dan berbaloi bagi sesiapa yang pandai mengambil peluang ini. Bukan sahaja di Singapura, malah sekiranya anda bijak mencari peluang dengan negara-negara yang matawang lebih besar, rasanya tak salah anda mencuba bekerja di negara tersebut. Diharapkan infomasi ini memberi gambaran jelas dan membantu anda untuk dapatkan kerja di Singapura dengan lebih mudah dan tidak ditipu oleh agen! Semoga bermanfaat kepada anda semua.

5 comments:

  1. wow cepatnya dah up artikel tentang kerja di singapura (h)

    ReplyDelete
  2. menarik... memang tgh tinggi duit diorang sekarang kan...

    ReplyDelete
  3. yes tak dinafikan kalau konvert currency tu. sedih tengok taraf gaji kat msia berbanding luar negara

    ReplyDelete
  4. Saya baru je bersembang dengan pelancong singapura ttg kerja di sana ..
    Gaji lumayan untuk kerja cuci mencuci dan jadi tukangkebun .. sbb tak kena tax.

    ReplyDelete
  5. Lumayan juga kerja di singpura sebab dibayar dollar kan..

    Kalau tukar duit Malaysia.. perh masyukk.

    Kena cuba ni

    ReplyDelete

Powered by Blogger.