Header Ads

Rahsia Bisnes Aiskrim Untung Lumayan Secara Mudah

Siapa tak suka aiskrim? Sudah sinonim aiskrim antara makanan kegemaran di Malaysia terutamanya kanak-kanak. Malah korang boleh lihat sendiri tentang bisnes aiskrim yang kebanyakan dipelopori oleh warga asing seperti Nepal, Bangla dan Pakistan. Bayangkan mereka-mereka ini boleh jadi kaya di Malaysia disebabkan bisnes aiskrim ni. Apakah rahsia kenapa bisnes aiskrim menjadi pilihan?

Bisnes aiskrim

Ramai orang nak buat bisnes aiskrim secara sendiri. Mulalah korang terfikir aiskrim apa yang popular di Malaysia dan mudah dibuat? Betul ke buat bisnes aiskrim secara part time boleh untung sampai 5k sebulan? Ya, jika kena caranya dan strategi sudah tentu korang boleh menjana sehingga 5 angka sebulan dengan jualan aiskrim sememangnya tidak mustahil.

Adakah kos tinggi untuk memulakan bisnes aiskrim? Sebenarnya anda tidak perlu menggunakan mesin yang mahal. Sebagai contoh kalau anda memulakan bisnes aiskrim colek, mesin yang hanya gunakan sekitar RM1000 ~ RM1500 atau pun anda tidak perlu menggunakan mesin aiskrim dan generator. Sudah tentu modal permulaan rendah.

Apa yang perlu anda ada hanya tong aiskrim sekitar di bawah RM1000 dan payung jika perlu. Sangat mudahkan! Korang lihat di luar sekitar kawasan sekolah, sudah semestinya ada peniaga aiskrim yang akan berniaga di situ.

Panduan Bisnes Aiskrim Untung Lumayan


Cukuplah sudah panjang lebar saya terangkan. Nak tahu rahsia bisnes aiskrim yang lumayan dan berjaya? Afiq Dato' Rusly mendedahkan bagaimana menghasilkan jualan sehingga 5 ribu sebulan dengan bisnes aiskrim walaupun secara sambilan.

>> KLIK SINI UNTUK DAPATKAN PANDUAN BISNES AISKRIM


Dalam panduan ini anda akan didedahkan rahsia memulakan bisnes aiskrim, jenis-jenis aiskrim popular, cara-cara membuat aiskrim dan juga resepi yang terbaik hanya terdapat dalam ebook ini. Apa yang menariknya panduan ini adalah hasil pengalaman beliau sendiri!

Tak ramai terfikir dan tidak tahu peluang bisnes ini sangat menguntungkan. Apa yang korang nampak adalah bisnes topup, bisnes simkad dan sebagainya. Sedangkan beliau telah melahirkan jutawan bisnes aiskrim yang sangat lumayan pendapatan hanya memulakan kecil-kecilan dengan panduan ini.

Saya sudah dedahkan sedikit tentang bisnes colek dengan mesin yang digunakan. Selebihnya jika anda mahu memiliki kemahiran dari segi pemasaran, pengurusan dan operasi anda perlu dapatkan ebook berkenaan.

Brader Ini Dedahkan Boleh Jual 1000 Kon Aiskrim Dalam Masa 2-3 Jam Sahaja. Dapatkan Panduan Bisnes Aiskrim Sekarang!

Jika anda tercari-cari apa panduan terbaik untuk mulakan bisnes aiskrim, saya syorkan Panduan Bisnes Aiskrim adalah yang terbaik untuk anda dapatkan. Rugi kalau anda tidak belajar ilmu ini! Bukan mudah nak share ilmu ini sangat ternilai dengan harga hanya serendah RM60 SAHAJA. Anda tidak perlu bersusah payah menagih resepi daripada peniaga-peniaga lain yang belum tentu mereka bongkarkan.

Inilah peluang terbaik bagi anda yang ingin menjana pendapatan sehingga 5k sebulan dengan bisnes aiskrim secara part time. Lihat sendiri bukti daripada Panduan Bisnes Aiskrim ini.


>> Klik Sini Untuk Download Ebook Panduan Bisnes Aiskrim


Kandungan Ebook Panduan Bisnes Aiskrim Ini


Ia meliputi keseluruhan bagaimana anda hendak mulakan bisnes aiskrim, resepi aiskrim, peralatan dan cara pemasaran dan pengurusan bisnes aiskrim. Ia dalam bentuk format PDF. Anda hanya download kandungan ebook ini yang dihantar ke email terus ke komputer anda.

p / s : Jangan tunggu lama jadikan modal hanya dapatkan panduan ini serendah RM60 sebagai titik permulaan dan pelaburan yang berjaya. InshaAllah!

 

4 comments:

  1. Kalau nak buat bisnes kena ada panduan, baru la mudah nak buat untung kan?

    ReplyDelete
  2. bukan setakat budak² je suka eskrem ni, org tua pon suka.. hihihi..

    ReplyDelete
  3. Saya memang suka aiskrim.

    Ada peluang mmg nak buat bisnes ni nnt. Sedap wooo.

    ReplyDelete
  4. pergh, masyuk gak jual ice cream ni

    ReplyDelete

Powered by Blogger.