Header Ads

Cara Beli Tiket Bas Online Di Catchthatbus

Cara Beli Tiket Bas Online Di Catchthatbus |Korang tahu cara beli tiket bas secara online? Pernah tahu tentang Catchthatbus? Bagi pelajar pastinya tempahan tiket bas secara online sangat diperlukan kerana ia memudahkan mereka membeli tiket dengan cepat. Kali ini, lokmanamirul.com nak share cara pembelian tiket bas secara online di Catchthatbus. Pastikan anda terus membaca selanjutnya sampai habis.


Cara Beli Tiket Bas Online Di Catchthatbus

Untuk makluman, Catchthatbus.com merupakan satu platform tempahan tiket bas secara online yang membolehkan anda membeli tiket bas dalam talian di seluruh Malaysia dan Singapura. Dengan adanya sistem ini, tidak perlu korang beratur panjang untuk membeli tiket terutamanya ketika perayaan atau cuti umum. Lagipun, tiada caj tambahan jika beli tiket secara online di Catchthatbus.com.

Tambahan lagi, Catchthatbus turut menyediakan aplikasi online yang korang boleh gunakan melalui telefon pintar yang boleh dimuat turun di Google Play Store dan App Store. Persoalannya, tak tahu cara hendak membeli tiket bas melalui aplikasi Catchthatbus.


Cara Beli Tiket Bas Online Di Catchthatbus


Cara Tempah Tiket Bas Online Di Catchthatbus


Bagaimanakah saya ingin membeli tiket?

Cara Beli Tiket Bas Online Di Catchthatbus

1. Pertama kali, anda perlu layari ke Catchthatbus menerusi online. Setelah itu, masukkan maklumat destinasi pergi dan balik anda, masa dan tarikh perjalanan pilihan anda dan jumlah tiket yang diperlukan.

Cara Beli Tiket Bas Online Di Catchthatbus

2. Pilih perjalanan mengikut kesesuaian anda daripada pelbagai pemilihan tempat duduk, kadar tambang dan masukkan butir maklumat pelanggan.

Pay online

3. Anda diberi pilihan untuk kaedah pembayaran yang mudah dan selamat seperti penggunaan kad debit, kad kredit , perbankan online dan paypal.

Baard the bus

4. Selepas itu, E-tiket anda akan dihantar kepada email anda. Cetak E-tiket anda dan jangan lupa bawa bersama ketika menaiki bas!

Sudah faham anda cara pembelian tiket bas secara online di Catchthatbus?

Jika anda ada masalah berkaitan tempahan tiket bus? Jangan risau anda boleh hubungi terus 03- 9212 1818 di Khidmat Pelanggan Catchthatbus. Untuk dapatkan maklumat lanjut, boleh terus layari ke laman web catchthatbus.

So, tunggu apa lagi! Dengan lebih 50 operator di Malaysia dan Singapura disediakan, Catchthatbus menjanjikan perjalanan anda dengan lebih mudah dan selesa. Kini anda boleh memilih tarikh, masa dan tempat dengan cepat hanyalah di aplikasi online Catchthatbus.com.

Kredit gambar : Catchthatbus

1 comment:

  1. Memang dah install lama apps ni... mudah giler... dulu ingat lagi.. kalau nak beli tiket bas, mau tak mau kena pegi jugak stesen, kena ngadap ulat tiket dok tnya "Yaa KL skang.. KL skang..
    KL skang.. Yaaa.. JB JB JB skang"

    Guna apps ni terus cari masuk Bas (tengok juga bas, trans ok)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.