Header Ads

Panduan Borong Barang Murah Online Dari China

Panduan Borong Barang Murah Online Dari China |Korang tahu bagaimana borong barang murah online dari China? Minat beli atau borong produk dari China? Tahu tak akan laman web Taobao.com? Rasanya kalau korang ni seorang bisnes online atau kaki shopping pastinya tahu akan laman web Taobao yang merupakan tempat lubuk pemborong-pemborong Malaysia untuk memborong barang dari China secara online.

Panduan Borong Barang Murah Online Dari China

Benarkah barang dari China ni murah? Anda ingin tahu bagaimana cara buat bisnes online dengan borong barang dari China secara online? Tak dinafikan membeli barang dari China memang agak murah sedikit berbanding dengan laman web yang lain. Rasanya kalau anda ada minat memborong barang dari China, tapi tidak tahu cara yang betul selok belok untuk bisnes online melalui Taobao.com rasanya lebih baik baca artikel ini.

Mengapa anda memilih TaoBao.com?


Bagi pendapat saya, nama TaoBao.com ni masih baru dalam kalangan rakyat Malaysia lebih-lebih lagi orang Melayu. Tapi ia telah membantu usahawan online meraih beratus-ratus ribu hanya memborong barang dengan menggunakan laman web ini. Pasti ada terfikir dan tertanya-tanya kenapa membeli atau memborong barang di TaoBao? Mengapa tidak Alibaba.com? Ezbuy.com? Ataupun AliExpress.com?

Untuk pengetahuan anda, TaoBao.com adalah laman web milik syarikat Alibaba yang dipegang oleh orang terkaya China iaitu Jack Ma. Bukankah jutawan jual beli online ini sudah miliki Alibaba.com tapi masih mewujudkan TaoBao. Nak tahu apa perbezaannya...

Alibaba.com adalah khusus untuk pemborong-pemborong yang besar, di mana produk-produk di situ dijual dengan harga yang rendah. Manakala Taobao.com pula sangatlah sesuai khas kepada pemborong-pemborong kecil yang baru memulakan perniagaan dan harganya lebih murah dari AliExpress.com.

Tapi bagaimana cara yang betul untuk memborong barang dari China secara online? Pasti anda terfikir dahulu takut ditipu oleh pembekal jika anda membuat bisnes melalui Taobao. Sudah tentu anda tidak mahu kehilangan wang, masa dan tenaga.

Anda nak tahu rahsia sebenar cara memborong barang dari China secara online. Dapatkan segera ebook hasil penulisan dari Nigel Ong yang membongkarkah rahsia bagaimana mengaut untung 5 angka dengan Rahsia TaoBao ini.

Inilah Rahsia Cara Borong Barang Murah Dari China Secara Online


Rahsia 1 : Teknik dan Ciri-Ciri Mencari Produk Pasti Laku

Rahsia 2 : Tips Ciri Produk Yang Perlu Dielakkan

Rahsia 3 : Langkah Membuat Pembelian di TaoBao.com

Rahsia 4 : Membeli Barangan di TaoBao Dengan Cara Selamat Dan Betul

Rahsia 5 : Cara Menjual Produk Yang Diborong Secara Online

Rahsia 6 : Cara Yang Betul Tempatkan Produk Untuk Jual Barang-Barang Anda

Rahsia 7 : Tips Jualan dan Teknik Meng"ayat"

Mudahkan rahsia ebook ini mengenai cara memborong barang dari China secara online. Dengan adanya ebook Rahsia TaoBao.com ini dapat membantu anda mula memilih produk, cara memborong hinggalah cara bagaimana anda menjual dan membungkus produk kepada pelanggan-pelanggan anda.

Usah ragu-ragu dengan ebook Rahsia TaoBao ini, dapatkan sekarang KLIK DISINI. Jadi anda dapat melabur ke dalam ilmu dengan mendapatkan ebook yang murah ini. Semoga ilmu ini bermanfaat. 

2 comments:

  1. Orang tengah pun beli online jugak dari China..inilah peluang bakal peniaga memborong sendiri ..bagus panduan ni

    ReplyDelete
  2. Nk berniaga kena pndai2 borong sndiri..mlek bnr ade panduan ni..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.