Header Ads

Sinopsis Drama Nahu Rindu Slot Zehra

Bakal menemui anda drama Nahu Rindu nanti? Masih ingat lakonan romantis Aeril Zafrel dan Ummi Nazeera dalam drama Patahnya Sebelah Sayap. Lagi sekali mereka digandingkan bersama dalam drama Nahu Rindu Slot Zehra di tv3.

Sinopsis Drama Nahu Rindu Slot Zehra

Drama Nahu Rindu ini akan berlangsung selama 13 episod yang diarahkan oleh pengarah Eoon Suhaimi yang dijadualkan bersiaran pada Disember nanti. Drama ini bakal mengisi dalam Slot Zehra TV3. Turut dibintangi oleh Syazuwan Zulkifli, Shuhanty, Zulin Aziz, Syazuwan Hassan dan sebagainya.

Barisan Pelakon dan Sinopsis Drama Nahu Rindu

Barisan Pelakon Drama Nahu Rindu

Sinopsis Drama Nahu Rindu Slot Zehra

● Aeril Zafrel sebagai Fateh
Ummi Nazeera sebagai Nazira
● Syazawan Zulkifly sebagai Zamani
● Syazuwan Hassan sebagai Bukhari
● Shuhanty sebagai Hilma

Baca juga : Lagu Mencinta Kamu OST Drama Nahu Rindu

Sinopsis Drama Nahu Rindu Slot Zehra

Sinopsis Drama Nahu Rindu Slot Zehra

Drama ini mengisahkan tentang Nazira (Ummi Nazeera) yang terserempak dengan Fateh (Aeril Zafrel), di mana wajah Fateh sangat mirip akan bakal suami Nazira iaitu Kasyaf yang telah meninggal dunia sewaktu dalam perjalanan untuk majlis perkahwinan mereka.

Pada masa yang sama, ibu kepada Kasyaf yang buta penglihatan tidak tahu bahawa anak lelakinya telah meninggal dunia. Dari situ bermula, kisah Nazira mula jatuh hati akan Fateh yang sudah berumahtangga. Nak tahu apa kesudahannya?

Jangan lupa anda saksikan drama Nahu Rindu yang bakal ditayangkan pada hujung Disember nanti di slot Zehra TV3 yang akan mencuit hati penonton lakonan Ummi Nazeera dengan Aeril Zafrel.

No comments

Powered by Blogger.