Header Ads

Live Siaran Langsung Malaysia vs Myanmar 26 November Piala AFF Suzuki 2016

Ujian getir buat pasukan Harimau Malaysia bawah bimbingan Datuk Ong Kim Swee bakal menghadapi Myanmar untuk perhitungan siapa yang akan layak ke pusingan separuh akhir Piala AFF Suzuki 2016. Dijadualkan perlawanan antara Malaysia vs Myanmar akan dilangsungkan pada 26 November 2016 di Stadium Thuwanna, Yangon.

Malaysia atau Myanmar antara pasukan yang akan mengisi slot ke separuh akhir, di mana Vietnam yang bersama dengan pasukan negara dalam Kumpulan B telah layak secara automatik ke peringkat seterusnya dalam Kejohanan Piala AFF Suzuki 2016. Secara langsung akan disiarkan antara kedua-dua pasukan pada jam 7.30 petang di TV2.

Live Siaran Langsung Malaysia vs Myanmar 26 November Piala AFF Suzuki 2016

Live Siaran Langsung Malaysia vs Myanmar 26 November Piala AFF Suzuki 2016


Keputusan Penuh:

MALAYSIA vs MYANMAR

Barisan Skuad Utama:

MALAYSIA :

MYANMAR :

* Keputusan akan dikemaskini sejurus perlawanan bermula dan berakhir.

PautanJadual dan Keputusan Terkini Piala AFF Suzuki 2016

Pasukan negara turut terkena tempias di mana mereka patut memboikot perlawanan tersebut menentang pasukan Myanmar kerana untuk menunjuk protes kepada kerajaan mereka yang zalim terhadap seagama Islam iaitu bangsa Rohingnya.

Semoga Skuad Harimau Malaysia berjuang habis-habisan menentang dengan Myanmar sekaligus membuatkan pasukan negara layak ke peringkat separuh akhir Piala AFF Suzuki 2016.

No comments

Powered by Blogger.