Header Ads

3 Alat Untuk Semak Website Anda Di Banned Google Adsense

3 Alat Untuk Semak Website Anda Di Banned Google Adsense | Hari ni saya nak kongsi sedikit tentang ilmu Google Adsense yang masih saya pelajari. Hal ini ni juga berkait rapat dengan saya setelah hampir sebulan iklan Adsense saya masih blank atau tak muncul di blog. Memang saya frusss gler!!!

Setelah saya mendapat pandangan dari otai blogger kita iaitu Shah Danial. Masih jadi tanda tanya adakah adsense blog lokmanamirul.com di banned atau disabled. Kedua-dua mereka telah memberi pendapat dan dorongan kepada saya.



3 Alat Untuk Semak Website Anda Di Banned Google Adsense

Selepas itu, saya mula research di Google bagaimana nak check Adsense sama ada di banned atau tidak. Saya telah mendapati beberapa tool yang boleh digunakan untuk check adsense di banned. Tapi, keputusan menghampakan, masing-masing keluar results tak sama. Ada kata di banned dan ada yang kata non-banned. Buat aku masih celaru.

Tapi, saya rasa korang boleh lah cuba bagi yang ada publisher adsense untuk menyemak tools ini. Saya tak jamin benar atau pun sebaliknya. Ini hanya perkongsian pengalaman saya sendiri selepas mendapat pandangan dari orang hebat adsense.

3 Tools Untuk Semak Google Adsense Banned Websites   


1. Isbanned




2. Bannedcheck




3. CheckAdsenseBan




No comments

Powered by Blogger.