Header Ads

Template blog lokmanamirul berwajah baru dengan lebih ringan dari thesisbloggertemplate

~Assalamualaikum~

Lagi sekali blog lokmanamirul.com kini berwajah baru dengan template yang lebih ringan dan seo. Sebelum ini aku guna template dari Arline Design dengan free download. Serius aku katakan template Arline design sangat hebat dan seo responsif.

Tapi, aku beralih kepada template lebih baru dan ringan, sebabnya aku nak blog lebih laju dibuka dan seo responsif. Aku tanya sorang rakan blogger dari member bloggerutara. Tahukah sapa ?? Kak Ina dari blog ihaveasweetsmile.blogspot.com, dia pun baru tukar template yang sama nih.


Selepas, aku memikir lah jugak banyak kali, so aku amek keputusan untuk beli template dari otai blogspot iaitu Shah Danial. Tahu apa template yang aku gunakan, iaitu thesisbloggertemplate. Serius aku puas servis dari Shah ...mungkin disebabkan ramai yang tempah, lambat sikit dy install.

Aku hanya berbelanja RM70 sahaja untuk dapatkan template ini. Baru sehari aku guna...wow sangat laju loading dan seo responsif. Kalau korang perasan template aku ni macam blogger yang agak hebat kini iaitu Panduanmalaysia.com. So , aku harapkan dengan template yang baru nih beri semangat dan kekuatan untuk aku buat lebih terbaik dalam dunia blogging.

4 comments:

  1. Reen buka pun memang laju loading. Tapikan.. Tengah excited sangat ya. Ada dua typo.. Hihihi typing laju sangat ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...baru perasan..guna phone reen...tq

      Delete
    2. Hihihi xpe. Reen pun pernah typo banyak kali. Hahahaa

      Delete
  2. Template ni lebih cantik dari sebelumnya kan. Lebih mudah diurus dan sangat simple..:)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.