Header Ads

Live Streaming Keputusan JDT Vs Bengaluru FC AFC Cup 28 September 2016

Live Streaming Keputusan JDT Vs JSW Bengaluru FC Separuh Akhir Pertama Piala AFC 28 September 2016

Tahniah kepada Johor Darul Ta'zim (JDT), satu-satunya kelab dari Malaysia berjaya melangkah ke Peringkat Separuh Akhir AFC Cup 2016 setelah menewaskan pasukan dari Hong Kong, South China dengan ageregat 3-2. Johor Darul Ta'zim bakal bertemu semula lawannya semasa di peringkat kumpulan iaitu naib juara kumpulan H, JSW Bengaluru. 

JDT yang mempunyai rekod amat baik ke atas JSW Bengaluru dijangka akan mudah melangkah ke Peringkat Akhir AFC Cup 2016. Perlawanan pertama mereka akan berlangsung di Stadium Tan Sri Dato Haji Hassan Yunos jam 8.45 malam pada 28 September 2016 dan akan disiarkan di TV 9 juga di Astro Fox Sport 812/832 HD.


JDT Vs JSW Bengaluru 28 Sept 2016

Rekod pertembungan antara mereka adalah sebanyak 3 kali dimana ketiga-tiga perlawanan memihak kepada Johor DT. JSW Bengaluru yang berada ditangga pertama di Liga Premier India masih lagi tidak pernah memenangi AFC Cup dengan 2 penampilan manakala JDT pula menjadi Juara AFC Cup musim lepas dengan hanya 3 penampilan sahaja. Walau bagaimanapun, sama-sama kita memberi sokongan kepada satu-satunya wakil Malaysia yang masih lagi bertanding di AFC Cup 2016 untuk membawa sekali lagi Piala AFC ke tanah air.


Keputusan penuh :

JDT VS BENGALURU FC

*Keputusan akan diupdate semasa

1 comment:

Powered by Blogger.