Header Ads

Komisen Affiliate Klikjer Februari 2017

Komisen Affiliate Klikjer Februari 2017 |Alhamdulillah rezeki Allah kurniakan buat kali ni adalah kali kedua saya menerima komisen dari affiliate Klikjer.com. Walaupun tidaklah banyak sehingga mencapai 4 angka, tapi dengan jumlah RM105 sudah cukup memuaskan hati seorang blogger yang masih baru dalam dunia affiliate berjaya mendapat jualan menerusi ebook di affiliate Klikjer.

Apa yang menarik affiliate ini adalah akan diberikan komisen sebanyak 70%. Banyak kan? Bayangkan kalau anda dapat 1 sale ebook berjumlah RM150, anda akan diberikan amaun komisen sejumlah RM105. Sekiranya anda dapat jualan sehingga 10 (sales) untuk satu bulan...dah berapa sudah dapat. Sebab itulah penulisan affiliate adalah salah satu cabang untuk menjana pendapatan yang lumayan bagi seorang Blogger yang tahu apa pentingnya ilmu SEO dalam affiliate.

Komisen Affiliate Klikjer Februari 2017

Tak disangka hanya satu sale sahaja, saya mampu mendapat komisen sebanyak RM105. Ini dikatakan 'magic' bagi saya kerana bukan mudah untuk berbuat sedemikian. Walaubagaimanapun, bermula 1 Mac 2017, kadar komisen Klikjer telah berubah, di mana dijalankan secara berperingkat dan mempunyai 5 tahap berdasarkan bilangan jualan.

Komisen Affiliate Klikjer Februari 2017
Kadar Baru Komisen Affiliate Klikjer

Produk Digital di Klikjer.com yang Mudah Dijual dan Dapat Sales


Jika anda berminat menulis dan mempunyai gaya penulisan yang menarik, rasanya inilah peluang terbaik anda promosikan produk-produk yang terdapat dalam Affiliate Klikjer kepada bentuk ayat dalam laman web anda. Tapi sebelum itu, daftarlah terlebih dahulu sebagai ahli affiliate di Klikjer.com.

Komisen Affiliate Klikjer Februari 2017
Top 10 Ebook Klikjer Mudah Dijual

Teknik Dapatkan Komisen Dari Klikjer


Untuk kali ini, saya berminat untuk kongsikan teknik yang saya aplikasi dapatkan sales seterusnya komisen terus diterima ke dalam akaun bank anda. Saya kongsi ini sekadar apa saya lakukan semoga bermanfaat untuk ahli newbie affiliate Klikjer.com. Bagi, otai affiliate boleh komen dan kongsikan tips anda untuk manfaat kita semua.

Antara teknik dapatkan komisen klikjer.com ;

● Konsisten menulis produk yang anda rasa boleh dapatkan sales. Sebagai contoh, saya memilih produk Bisnes Aiskrim sehinggakan 3 atau 4 telah diterbitkan artikel mengenai bisnes ini.

● Promosikan artikel anda di laman sosial seperti Facebook dan Twitter. Sebelum anda promosi pastikan ayat yang ingin publish biarlah menarik minat para pembaca. Mana tahu mungkin salah satu friend FB anda berminat untuk dapatkan produk anda.

● Jika anda mempunyai page, satu medium boleh anda promosikan link artikel anda di page, mungkin peminat setia blog anda yang sudi untuk membeli produk yang anda promosikan tersebut.

Itulah antara cara yang saya aplikasikan dalam penulisan affiliate klikjer untuk dapatkan jualan. Apa yang saya ingin katakan, sekiranya artikel anda berada di top page Google lebih mudah untuk dapatkan sales.

Jika anda seorang penulis newbie yang ingin menulis dalam penulisan affiliate, saya cadangkan anda ebook ini Rahsia Penulis Buat Duit Blogger bagi menjelaskan ilmu affiliate lebih mudah dan cara yang senang dapatkan komisen jualan.

Semoga artikel ini memberi manfaat untuk anda dalam penulisan affiliate. InshaAllah dengan ilmu yang kita pelajari mudah-mudahan dapat menjana pendapatan yang lumayan.

9 comments:

  1. Tahniah bro.
    Tak sangka banyak juga dapat tu. Lepas ni pasti ada lg komisen masuk.

    ReplyDelete
  2. Wahhh! banyak juga tu. tahniah bro kalau saya tak tahulah mampu ke tak nak dapat sebanyak tu. sebab tak reti sangat nak buat ayat untuk persuade orang ni.

    ReplyDelete
  3. terbaik lokman..nanti dpt jadi top 10 klikjer..

    ReplyDelete
  4. Hebat. Berkat usaha dan kesabaran pasti boleh kan?

    Terima kasih sebab kongsi teknik dan tips dapat kan sales affilaite. Sangat bermanfaat.

    Saya doakan tuan bertambah2 rezeki pada bulan2 akan datang :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah. Lepas ni boleh target satu angka yang lebih tinggi lagi :D

    ReplyDelete
  6. Terbaik, tahniah lokman. Terima kasih kongsi tips di atas.

    Lepas ni blh dpt lg byk tu. :-)

    ReplyDelete
  7. Tahniah...hasil usaha penulisan blogger yang berkesan.Semoga terus sukses

    ReplyDelete

Powered by Blogger.