Header Ads

Tawaran Mega Lazada Match Day Sempena Piala Dunia 2018

Sukan bolasepak yang sangat dinanti-nantikan oleh segenap manusia di seantero dunia tidak kiralah lelaki mahupun wanita. Kejohanan Piala Dunia adalah satu pentas bolasepak terbesar yang menjadi tumpuan orang ramai untuk menyaksikan pasukan-pasukan kegemaran mereka termasuk pemain bintang seperti Cristiano Ronaldo, Lionel Messi, Neymar dan ramai lagi. Piala dunia kian tiba kemuncaknya ..?

Tawaran Mega Lazada Match Day Sempena Piala Dunia 2018

Untuk pengetahuan, kejohanan ini telah berada di pentas akhir dimana menyaksikan pasukan France akan bertemu dengan Croatia untuk penentuan juara Piala Dunia 2018. Pasukan manakah pilihan anda untuk menjulang piala berprestij ini? Jika pendapat saya, saya lebih memihak kepada France untuk menjuarai piala ini dimana mereka memiliki ramai pemain bintang yang mewakili skuad itu.

Tawaran Mega Lazada Match Day Sempena Piala Dunia 2018 


Berita baik buat anda sempena Kejohanan Piala Dunia 2018 .. Pihak Lazada akan mengadakan MATCH DAY SALE dengan tawaran ekslusif dan diskaun sehingga 90% untuk pelbagai jenis jualan. Antara barangan yang ditawarkan adalah iaitu alatan sukan, aksesori elektronik, barangan runcit, televisyen dan produk penjagaan lelaki jenama antarabangsa.

Antaranya seperti ;
● Coca Cola
● Puma
● Vivo
● Tesco
● Watsons
● Guardian
● Blackmores

Dan banyak lagi yang ditawarkan...

Tawaran Mega Lazada Match Day Sempena Piala Dunia 2018

Match Day Sale juga memberi tawaran sebanyak 888 Voucher, Flash Deals dari RM1, dan Exclusive Partners Offers. Dapatkan tawaran barangan potongan harga di pautan di bawah :


Memang rugilah jika anda tidak mengambil peluang keemasan ini untuk membuat pembelian barangan yang dikehendaki. Lagipun ada diskaun barangan yang dapat memukau sesiapa sahaja. Jangan lepaskan peluang ini!

Lazada Match Day Quiz


Lebih menarik... pihak Lazada turut anjurkan Match Day Quiz sempena Piala Dunia 2018.

Apa menariknya dan kenapa anda perlu sertainya?

....

Bagaimana hendak bermain?

1 - Muat turun dan log masuk Apps Lazada.
2 - Sertai kuiz mengikut jadual yang ditentukan dari jam 1 petang pada 14 Julai 2018 dan jam 11 pagi pada 15 Julai 2018. 450 pemain pertama yang menjawab semua soalan dengan betul memenangi baucar!

Jom sertai quiz ini jika anda benar-benar peminat bolasepak Piala Dunia.

Untuk info lanjut anda boleh layari ke laman https://www.lazada.com.my/wow/i/my/2018MatchDay/match-day-quiz?hybrid=1.

Jom ramai-ramai meriahkan Match Day Sale dan join Match Day Quiz yang dianjurkan oleh Lazada.

No comments

Powered by Blogger.