Header Ads

Kejayaan Top 5 Affiliate Niche Kerjaya

Kejayaan Top 5 Affiliate Niche Kerjaya | Syukur alhamdullilah sepanjang penglibatan admin dalam dunia pemasaran affiliate telah mengajar erti apa itu marketing online. Benarlah orang kata bila kita mencuba sendiri akan tahu penat lelah dan kesusahan dalam bidang affiliate marketing. Perkara asas penting adalah ILMU, USAHA & TAWAKAL.

Kejayaan Top 5 Affiliate Niche Kerjaya

Untuk pengetahuan anda, affiliate marketing adalah satu cabang dalam dunia pemasaran dimana anda hanya perlu menggunakan link khas untuk mempromosikan produk digital atau fizikal. Sebenarnya, anda tak perlu miliki produk sendiri untuk buat promosi! Konsep ia mudah, join affiliate → promosi → jualan (sale) → komisen.

Baru-baru ini tim Infokerjaya ada anjurkan jualan ebook untuk dua peperiksaan iaitu PTD dan Akauntan pada bulan November. Amat bertuahlah bagi calon SPA kerana anda tak perlu susah payah cari nota semuanya lengkap dalam ebook Infokerjaya. Bagi calon yang lulus diucapkan tahniah!

Tetapi lebih mengujakan sepanjang penglibatan saya bersama dengan affiliate Infokerjaya, saya tak sangka telah menghasilkan jualan (sales) hampir cecah RM20k. Memang macam tak percaya tapi ia telah terbukti!

Selanjutnya : Rahsia Saya Jana Income 4 Angka Sebulan Dengan Affiliate

Saya amat bersyukur sekali... Jika dibandingkan dengan affiliater lain memang amat jauh sekali pengetahuan saya. Sebab saya baru saja berjinak-jinak dalam bidang ini. Saya tak sangka dalam 4 kali jualan ebook Infokerjaya iaitu peperiksaan LHDN, Kawalan Udara, PTD dan Akauntan saya telah berjaya mendapat 2 kali sebagai 'Top 5 Affiliate Niche Kerjaya'!

Top Affiliate Niche Kerjaya 


Rasa penat promosi produk dan berbual (chatting) bersama customer beri semula kemanisannya dengan hasil jualan. Untuk ebook Kawalan Udara, saya mendapat tempat ke-4 manakala ebook Akauntan pula berada di tangga ke-5. Tahniah kepada affiliater yang lain anda semua AWESOME!

Kejayaan Top 5 Affiliate Niche Kerjaya
Top 5 Jualan Ebook Kawalan Trafik Udara

Kejayaan Top 5 Affiliate Niche Kerjaya
Top 5 Jualan Ebook Akauntan 

Blog Medium Terbaik Buat Duit Online 


Tak dinafikan bahawa blogging adalah antara medium terbaik untuk buat duit online jika anda benar-benar serius lakukan. Buktinya anda boleh lihat sendiri carta top di atas adalah rata-rata affiliater menggunakan platform blogging sebagai medium untuk promosikan produk (ebook).

Cara terbaik adalah anda perlu bina web kerjaya dan tuliskan informasi yang berkaitan dengan affiliate yang telah disertai. Cukup mudah! Tapi anda perlu berusaha dan barulah ada hasilnya.

Nak Belajar Cara Buat Duit Affiliate?


Anda boleh dapatkan satu panduan lengkap bagaimana strategi bekas chef menjana pendapatan dengan 5 angka hanya promosi produk lain sebagai agen affiliate sehingga mampu berhenti kerja. Memang awesome cara beliau gunakan untuk promosikan produk affiliate!

Inilah peluang terbaik anda untuk belajar ilmu affiliate dari A hingga ke Z. Semuanya lengkap!


p/s : Semoga informasi ini dapat memberi motivasi untuk diri kita sendiri untuk terus berjaya dalam bidang online marketing. Jika ada usaha dan sasarkan matlamat tak mustahil kita pun akan berjaya. Terima kasih yang sudi baca artikel ini.

8 comments:

  1. sinngah n klik ads kt sini. hehe

    jom la join n meriahkan GA kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/comeback-giveaway-by-raydah-alhabsyi.html

    ReplyDelete
  2. Syukur rezeki berganda

    ReplyDelete
  3. Dahsyatlah bro Lokman sekarang ni...blanja kepci sikit lah ahaha!

    ReplyDelete
  4. Masha Allah.. hampir RM20K ya komisen affiliate infokerjaya, Syabas syabas, saya kagum sungguh

    ReplyDelete

  5. Numerous affiliates neglect to execute one imperative segment for fruitful affiliate marketing.https://www.gympros.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.