Sekarang Gambar Di Instagram Dah Boleh Zoom

Ini lah masa yang dinanti-nantikan seluruh pengguna Instagram apabila pertama kalinya pada hari ini pihak Instagram mengumumkan bahawa gambar dan video di Instagram sudah boleh di zoom! 

Apa taknya, mak-mak kita kalau tengok Instagram sibuk duk tekan nak zoom gambar tapi tak boleh. Korang pun lepas ni senang lah nak stalk orang nak tengok setiap inci gambar sebab dah boleh zoom kan? Yang penting update dulu Instagram tu okay? Tak kisah Android atau iOS dua- dua dah boleh. Yiipie! 

0 comment... add one now