Pisau Berkarat Masih Boleh Guna Kalau Ikut Cara Ni



Pisau atau parang, cangkul dan sebagainya kalau dibiarkan terdedah hujan panas memang lama-lama akan jadi berkarat. Bila dah berkarat terbiar macam tu je lah sebab ingatkan ianya dah tak boleh digunakan. Tapi sebenarnya pisau yang dah berkarat ni masih boleh digunakan tau!
Jadi tak ada lah membazir kena beli baru ke apa? Tengok je video kat bawah ni:




0 comment... add one now