Suka Mandi Kolam Tapi Tak Reti Nak Apungkan Diri Kat Tempat Dalam? Ikut Cara Ni

Seronoknya bila pergi bercuti dapat mandi kolam, atau pergi mandi laut dan sungai. Tapi bila pergi kolam renang kat hotel ramai je duduk tepi-tepi main air sebab takut nak pergi tempat dalam yang kaki tak boleh nak cecah kan? Hahaha. 
Jangan risau awak yang baca ni bukan seorang je macam tu. Ramai lagi. Tapi mungkin dah boleh practice cara kat bawah ni supaya lepas ni lebih enjoy bila nak mandi kat kolam renang. Tak adalah takut lagi dah. 





0 comment... add one now