Header Ads

Senangnya! Pakai Spek dan Kenyit Mata Je Nak Tangkap Gambar



Zaman sekarang ni semua benda nak ambil gambar. Kadang-kadang gambar tak masuk akal pun ye juga. Tapi susah tau nak ambil gambar sebiji macam yang mata kita nampak. Mana taknya cara pegang kamera lah salah, angle tak betul lah, shaking lah dan sebagainya. 

Tapi bila pakai je Blincam ni korang boleh ambil gambar hanya dengan kenyitkan mata! Senangnya! Tengok video kat bawah ni. 

 
 

 Sumber - CNBC 

No comments

Powered by Blogger.