Tahukah Fungsi Lubang Kat Senduk Spaghetti Ni?


Semua orang mesti familiar dengan senduk ni kan? Selalu kalau kita makan mi pakai senduk ni je jadi tak adalah mi tu licin terjatuh-jatuh. Tapi apa pula fungsi lubang kat tengah tu? Selama ni kita ingat tu untuk tapis lah air rebus mi tu kan. Rupa-rupanya selama ni kita semua dah silap. 

Lubang kat tengah tu sebenarnya nak ukur berapa banyak mi spaghetti yang boleh dimasak sesuatu masa. Laaaaa itu ke rupanyaaa. Haa sekarang dah tahu kan? 
 

0 comment... add one now