Tahu Tak Apa Fungsi Gelung Kat Troli Ni?



Boleh dikatakan dua kali sebulan kita akan ke supermarket untuk beli barang-barang keperluan rumah. Jadi memang kita akan ambil troli nak letak semua barang-barang yang kita nak beli. Tapi pernah tak perasan kat tempat duduk kanak-kanak tu ada gelung? 

Pernah tak terfikir apa fungsi gelung tu? 
 


Sebenarnya fungsi 2 gelung atau ada sesetengah troli ada lebih tu adalah untuk kita gantung barang-barang yang senang penyek contohnya macam roti, sayur-sayuran dan telur. Sekarang faham kan kegunaan gelung tu? 

 
Sumber: Viral Thread 

1 comment... add one now

ayunie ramli ayunie ramli Julai 19, 2016
hahhaha. aku letak ankk oiiii