Tahu Apa Fungsi Tali Ni Kat Baju Kemeja?


Korang pernah tak terfikir apa fungsi tali kecil kat belakang baju kemeja ni bila beli atau pakai kemeja? Ke buat tak tahu je? Setiap benda ada fungsi dia dan tali ni pun ada fungsi yang bagus tau. 

Tali kecil ni dicipta masa era 60-an di mana penyangkut pakaian atau hanger masih belum ada lagi. Jadi, tali kecil ni fungsinya untuk menyangkut baju kemeja anda tu. Tali kecil ni ada nama iaitu Locker Loop. Tapi zaman sekarang ni orang dah tak tahu fungsi tu dan lagi senang guna hanger je. 

 
Sumber: Brightside

0 comment... add one now