Semut Hitam Beri Petanda Rezeki Anda?



Pernahkah anda terdengar akan perkaitan antara semut dengan rezeki anda? Apa yang bakal aku kongsikan ini tidak semestinya ‘benar’ atau ‘tepat’ belaka ya. Namun, setelah sekian lama memerhati dan mengamati perkara ini (yang terjadi terhadap diri sendiri dan orang-orang terdekat), aku mendapati bahawa hal ini memang ada benarnya.

Apakah petanda yang ingin aku kongsikan itu?

Jika rumah anda tiba-tiba didatangi ’semut’ berwarna hitam (terutama sekali yang tidak memberikan kesan ’sakit’ apabila digigit), bermakna dalam masa terdekat akan ada ‘wang’ yang sampai ke tangan anda, tidak kiralah sama ada kuantitinya banyak mahupun sedikit.

Namun, jika rumah anda didatangi semut-semut yang bukan berwarna hitam dan meninggalkan kesan sakit atau gatal apabila ia menggigit anda, bermakna kewangan anda akan mengalami kemerosotan pada waktu itu. Dalam erti kata lain, anda sedang/bakal menghadapi musim ‘kering’ atau pokai.

Ketahuilah bahawa semut-semut ini tidak sentiasa ada di rumah anda. Ia datang dan pergi bila-bila masa sahaja. Jika semut kategori kedua itu berkunjung atau bertamu di sudut-sudut rumah anda dalam jangka masa yang agak panjang, anda perlulah mula berjimat cermat bagi mengelakkan anda ‘tersungkur’ kerana langsung ketiadaan wang. (Kalau ada duit sekalipun, perlulah berjimat cermat ya. Jangan terlalu boros. Harus beringat sentiasa bagi menghadapi saat-saat ’sukar’).

Oleh itu, anda bolehlah mula menjelajah di sekeliling rumah anda dan melihat semut bagaimanakah yang sedang mendatangi rumah anda pada waktu ini. Tempat duduk anda di pejabat juga boleh diguna pakai untuk info ini ya.

Tetapi ingat, apa yang dikongsikan ini tidak semestinya ‘tepat’. Petunjuk untuk setiap individu kemungkinan berbeza-beza. Namun yang pastinya, petunjuk ini memang tepat menggambarkan keadaan kewangan Puteri Ezza sejak kali pertama menyedarinya. Sesungguhnya Allah itu Maha Kaya. DIA telah menjadikan apa yang ada di langit dan di bumi ini mempunyai saling kaitan antara satu dengan yang lain.

Ular,

mimpi tentang ular merupakan lambang musuh yang dapat menyembunyikan permusuhannya. Atau dapat diartikan musuh yang munafik dan sangat membahayakan karena ia tidak berani berhadapan, tapi menyerang dari belakang. 1) bermimpi membunuh ular, artinya anda akan berhadapan dengan musuh atau pesaing dalam bisnis dan anda menang; 2) bermimpi bertengkar dengan ular dan anda dapat dikalahkan artinya musuh atau pesaina andalah yang menang dalam kompetisi; 3) bermimpi melihat ular mempunyai kaki, artinya anda mempunyai musuh yang kuat; 4) bermimpi melihat ular tetapi anda merasa takut karena binatang itu memandangnya artinya anda akan dicekam ketakutan 5) bermimpi merasa ada ular keluar dari lubang anus, telinga atau perut artinya sebagian keluarga anda ada yang menjadi musuh secara diam-diam (membenci anda dengan diam-diam); 6) bermimpi memiliki ular, artinya anda akan mendapatkan kenikmatan dan keberuntungan; 7) bermimpi memiliki ular hitam, artinya anda akan memiliki kekuatan dan kewibawan; 8) bermimpi memiliki ular kecil yang mengkilap kulitnya, artinya anda akan mendapatkan kekayaan; 9) bermimpi melihat ular kecil tiba-tiba menjadi ular besar (ular naga) artinya bahwa anda akan mendapat pertolongan dari orang yang berkedudukan; 10) bermimpi melihat ular berlari mendekati artinya anda sedang dicintai atau dirindukan orang lain secara diam-diam; 11) bermimpi melihat ular dalam jumlah banyak dan bermacam-macam artinya anda akan mendapatkan kebahagiaan; 12) bermimpi bermain-main dengan ular artinya ada seseorang yang sedang jatuh cinta kepada anda; 13) bermimpi melihat ular di dalam rumah artinya anda akan kedatangan tamu yang membuat senang seluruh keluarga; 14) bermimpi melihat kulit ular artinya anda akan mendapatkan kebahagiaan dan kekayaan dari Allah; bermimpi menari dengan membawa ular artinya anda akan mengalami kekacauan dengan kekasih

0 comment... add one now