Latihan industri, kerajaan atau swasta? Yang mana lebih bagus!

Assalamualaikum....


Aku rase nk kongsi sikit bab mengenai latihan industri yang bakal aku hadapi bulan disember tahun ni. Maklum la aku ni pelajar poli. Memandangkan dah sem akhir....byk perkara aku tengah fikir sem 5...final projek la? Latihan industri lagi? Final exam pulak?


Tapi, aku nak sentuh bab Li saja. Aku sebenarnya dalam dilema, nak pilih kerajaan atau swasta? Banyak pandangan aku ambil termasuklah dari akak aku sendiri. Aku pun baru tahu sektor kerajaan beri elaun RM15... ingatkan tak dak langsung, tapi ia merujuk tempat keja tu jugak.

Any suggestions??? Hehehe...bagi aku mana2 ja aku bleh mintak, sebabnya aku amek jurusan civil eng....bagi aku experience lebih penting dari elaun dapat...harap2 Allah permudahkan urusan ku ini.



0 comment... add one now