Air Mata Mesti Tak Keluar Kalau Guna 5 Cara Ni Potong Bawang


Siapa yang tak menangis masa potong bawang memang dia power! Tapi selalunya baru sekali potong mata dah pedih air mata dah melelah sampai mata tak boleh nak buka dah. Apa petua tak nak bagi air mata meleleh eh kalau potong bawang?

Kalau setakat potong seulas dua tak apa lagi. Ni kalau sebesen nak potong dah susah kan. Jadi apa kata kalau korang cuba 5 cara kat bawah ni masa potong bawang. Agak-agak meleleh lagi tak air mata tu? 

0 comment... add one now