5 Wajah ketua pembunuh umat Islam Sunni ramai perlu tahu

Sebelum-sebelum ni aku suka cerita atau rungkaikan konspirasi yang berlaku di dunia ini tanpa anda sedari. Kalau korang perasan playback beberapa konspirasi yang telah aku kongsikan. Kali ni aku nak cerita wajah-wajah pemimpin dunia pembunuh umat Islam Sunni. Dengar tajuk gempak kan....tapi apa yang gempaknya korang perlu tahu dan sedar apa yang telah berlaku.

Aku sebenarnya lama nak tulis tentang ni tapi aku perlu research yang teliti dan sahih. Aku kalau nak cerita bab2 dunia ni memang EXCITED. Sebabnya aku nak para pembaca tahu apa yang berlaku umat Islam masa kini. Korang pun tahu contoh pemimpin Mesir yang mengikuti syariat Islam, Mohamed Morsi digulingkan dengan kudeta tentera dan rakyat begitu sahaja. Tapi wajah2 pemimpin durjana seperti Basyar Assad cukup sukar untuk dijatuhkan sebabkan fikir2 lah sendiri...


Berikut 5 wajah2 ketua pembunuh umat Islam Sunni :


1. Basyar al Assad (SYRIA)





Siapa yang tak kenal? Pemimpin Syria penganut Syiah Alawiyah telah membunuh hampir 400 ribu rakyat Islam Sunni di Syria. Seorang pemimpin diktator yang cukup membenci umat Islam Sunni di Syria. Kalau korang perasan tiap hari ada ja serangan dan pengeboman di Syria. Sebenarnya peperangan berlaku di antara mujahidin Syria dengan tentera laknat Basyar untuk pertahankan akidah Islam.


2. Nethayahu Benjamin (ISRAEL)





Nethayahu Benjamin pemimpin Israel yang durjana, saban hari hampir 10 kematian dicatatkan penduduk Islam Palestin dan 50 orang pemuda atau kanak2 ditangkap dan dipenjara setiap hari. Apa yang lagi membimbangkan, sanggup bina tembok pemisahan lagi dan binaan perumahan haram di Tebing Barat.


3. Vladimir Putin (RUSIA)




Usah diperkenalkan lagi, pemimpin Rusia Vladimir Putin, satu kuasa veto yang menguasai dunia. Rusia menggunakan helah dengan alasan untuk pertahankan Syria daripada serangan Amerika Syarikat, tapi sebaliknya berlaku apabila membantu tentera Basyar Assad untuk menyerang dan membunuh para mujahidin Syria.


4. Barack Obama (AMERIKA SYARIKAT)





Pemimpin talam dua muka, Barack Obama Presiden Amerika menyerang orang Islam secara halus tanpa kekasaran sepertimana George W. Bush. Sebenarnya, Obama telah membunuh hampir 500 ribu umat Islam di Afghanistan dan hampir 1 juta umat Islam di Iraq.


5. Aung San Suu Kyi (MYANMAR)




Pemimpin Myanmar, San Suu Kyi baru saja memegang kembali tampuk pemerintahan di negara Burma itu. Tapi, apa yang malangnya, beliau menghalau umat islam Rohingnya.

0 comment... add one now