5 Jenis Perempuan Yang Senang Dipermainkan Lelaki


Perempuan ni memang sejenis kaum yang lemah. Senang sangat dipermain dan dipergunakan. Lelaki ayat sikit dah boleh cair dan sanggup lakukan apa saja demi lelaki. Jom tengok apa jenis perempuan yang lelaki senang permainkan. 

 

1. Terlalu lemah lembut

Lemah lembut semua orang suka. Tapi kalau dah terlalu lemah lembut pun susah juga kan. Iyakan je apa orang cakap, ikutkan je apa orang suruh. 
 

2. Terlalu bersahaja

Orang cakap bila sempoi sangat pun senang kena tipu sebab orang suka ambil kesempatan ke atas sikap bersahaja kaum perempuan. 
 

3. Lurus bendul

Haa perempuan macam ni memang lagi senang kena tipu dan dipermainkan. Orang cakap A dia buat A, orang suruh B dia buat B. 
 

4. Terlalu mudah percaya

Ni bahaya! Percaya orang boleh tapi bila terlalu mudah percaya memang tak jadi apa lah. Kalau teman lelaki curang tapi kata keluar lepak dengan kawan-kawan tengok bola pun percaya je. 
 

5. Terlalu pendiam 

Tahu tak orang yang pendiam ni membosankan? Macam mana hubungan nak best kalau asyik diam je taknak berbual. 

1 comment... add one now

ayunie ramli ayunie ramli Julai 14, 2016
terlalu percaya memang terlaluuu bahayaaaaa