Video Perempuan Ni Nak Smule Ke Nak Menggoda?



TAK dinafikan aplikasi Smule menjadi perhatian sejak kebelakangan ini lebih-lebih buat penggemar karaoke.
Aplikasi ini mengajak kaki karok untuk bersama-sama menyanyi secara berduet dengan mana-mana individu termasuk selebriti popular tempatan mahu pun antarabangsa.
Tapi, video Smule di bawah ini lain macam sikit.
Tak tahu nak fokus kat mana sebenarnya ni, nak fokus tang muka ke buah dada?
Dah galak sangat perempuan ini pun mendada sampaikan fokus abang yang nak karok dengan dia tu dah lari.
Hmm, macam-macam karenah lah dorang ni!



0 comment... add one now