Tak kering gusi tengok video 10 tabiat bulan puasa Sherry Al-Hadad ni memang kelakar betul

Image result for sherry alhadad

Kurang dari 10 hari kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Dah nak hujung-hujung bulan puasa ni mood nak bekerja pun makin kurang, badan pun makin lesu sebab dah tak sabar nak balik kampung kan?

Bulan puasa ni boleh katakan semua orang ada perangai dan tabiat masing-masing. Tapi 10 tabiat bulan puasa Sherry Al-Hadad ni memang kelakar betul. Ceria sikit tengok masa tengah lesu ni hehe. 



1 comment... add one now