Pengguna iPhone Lepas Ni Lagi Seronok Nak Guna iMessage. Sebab Apa?



Percaya tak kalau kami cakap korang mesti jarang guna iMessage walaupun pengguna iPhone. Sebab apa? Sebab korang lagi suka guna Whatsapp. Senang kan. 

Tapi kali ni mesti korang nak guna iMessage bila text kawan-kawan yang guna iPhone juga. Silap-silap tak ada benda penting nak tanya pun buat-buat tanya sebab seronoknya guna iMessage lepas ni. Tengok je lah video ni baru tahu best ke tak. 
 
 
 
Haaa betul tak korang tak sabar?!
 
Sumber - Buzzfeed 

0 comment... add one now