Bercakap Dengan Semut, Cara Kakak Ni Elak Semut Masuk Rumah Sangat Awesome!

Tak ada orang yang suka bila rumah banyak semut. Pantang letak benda manis sikit laju je kena hurung semut kan? Terutama mak mak mula lah bebel cakap makan tak tutup air tumpah tak lap dan sebagainya. 

Tapi cara kakak ni elakkan semut masuk rumah dia memang power. Ingat lagi zaman nabi boleh bercakap dengan haiwan kan. Alaaa, haiwan pun makhluk Allah gak tak salah pun kita nak cakap dengan diorang. 
 

 
Ada orang guna cara kakak ni dan keberkesanannya. 
 
Jadi, apa kata korang pula cuba. Mana lah tahu berkesan kan. 
 
Sumber: FB Aini Yusof Lee 

0 comment... add one now