Benarkah Lelaki Masa Kini Hanya Pandang Rupa Je? Ini Buktinya!



Pemilihan pasangan ataupun calon isteri merupakan salah satu yang penting dalam kehidupan. Banyak perkara yang dinilai oleh si lelaki untuk mencari pasangan.
 
Lumrah manusia sukakan sesuatu yang cantik, yang sedap dipandang, dan elok ditatap. Tetapi, betul ke lelaki masa kini hanya memandang rupa paras, berbanding sifat, sikap dan lain-lain?

Satu perkongsian di IIUM Confession menceritakan bukti bahawa lelaki memang cari rupa.
 

"Akak besar dari orang lain. Gemuk, besar, tinggi, gelap.."

"Bila dah gemuk, dia tinggal macam tu jer.."



"Bila dah cantik, tiba-tiba ramai nak berkenalan.."


"Conclusion nya..?"



Hehe. Jadi, apa pendapat korang?

Betul ke lelaki zaman sekarang hanya memandang rupa paras sahaja?

0 comment... add one now