72 Jenis emoji baru akan dikeluarkan 21 Jun ini, termasuklah emoji 'selfie'!

Siapa kat sini kalau tak guna emoji masa balas mesej rasa macam tak best? Angkat tangan ! 




Emoji ni seakan perencah dalam masakan nak bagi sedap. Betul tak? Rasa bila guna emoji ni apa yang kita nak sampaikan tu lebih penuh penghayatan dan tepat. Paling best bila tak lama lagi akan ada banyak emoji baru akan keluar antaranya emoji selfie (ni korang paling suka), facepalm, siap muka air liur meleleh pun ada. 

72 jenis emoji ini akan dikeluarkan oleh Unicode 9 yang akan dilancarkan pada 21 Jun ini ! Tak sabarnyaaaa.

0 comment... add one now