5 Restoran Makanan Laut Ini Memang Terbaik Untuk Berbuka Puasa

Bulan puasa ni nafsu paling tak tahan adalah nafsu nak makan itu ini. Semua yang nampak semua nak makan, kalau pergi bazar semua nak beli kan? Haaa, rasanya makanan laut adalah favorite semua orang kecuali orang yang alergik hehe. 

Jadi ni saya kongsikan dengan korang 5 restoran makanan laut terutamanya ketam yang memang telan air liur tengok. Boleh buka kat sini nanti !

1. Crab Factory
Alamat: 21, Jalan SS2/64, 47300 Petaling Jaya (Berhadapan dengan McDonalds)
Telefon : +603-7865 5850
Emel : support@crabfactory.com.my
Buka : Selasa, Rabu dan Khamis (3.00petang – 11.00malam) Jumaat, Sabtu dan Ahad (11.00pagi – 11.00malam)
Tutup pada hari Isnin.
 

 


2. Shell Out
Alamat : 16-1, Jalan PJU 5/15, Dataran Sunway, 47810 Petaling Jaya.
Telefon : +6012-971-5688 / +603-7497-1137
Emel : shellout@ymail.com
Buka : Isnin – Khamis (11.30pagi – 10.00malam) Jumaat dan Sabtu (11.30pagi – 11.00malam) Ahad (11.30pagi – 10.00malam)


3. Ocean Hauz
Alamat : No.13, Jalan 8/35, Seri Bangi Commercial Centre Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, Selangor.
Telefon : 03-89123971
Instagram : @oceanhauz
Buka : Isnin – Jumaat (5.30 petang hingga 11 malam) Setiap Sabtu dan Ahad (3 petang hingga 11 malam)

4. Sue & Tuya Shell Out
Alamat : Sue & Tuya Shell Out, No 13-1, Jalan Tasik Raja Lumu,K U4/K, Section U4, 40150 Shah Alam.
Telefon : 60 17-595 2245
Facebook : Sue & Tuya Shell Out
Emel : sue.tuya.shellout@gmail.com
Buka : Selasa – Ahad (5.00 petang  hingga 11.30malam)
 

5. Just Seafood 
Alamat : A-9-G, Sunway Giza Mall, Jalan PJU 5/14, Dataran Sunway, Kota Damansara, 47810 Petaling Jaya, Selangor.
Telefon : 6012-2290855 / 03-6144366
Facebook : Just Seafood
Emel : info@justseafood.com.my
Buka : Setiap hari (12.30 tengah hari- 10.30 malam)



 
Jadi macam mana ? Dah pilih nak buka mana nanti ?

0 comment... add one now