10 Tips kempiskan perut sebelum raya Aidilfitri

1
Mesti ramai berimpian untuk beraya tahun ini dengan badan yang slim dan bergaya dengan baju raya baru kan? Maklumlah, musim perayaan ni laa baru nak jumpa sedara mara jauh, kawan-kawan yang dah lama tak nampak.
Mesti lah mau bergaya sikit kan. Bergaya pun kena lah badan slim baru nampak hensem, cantik, kacak, jelita, segalanya lah!
Sini ada 10 tips untuk kempiskan perut sebelum raya Aidilfitri nanti yang dikongsikan melaluiFacebook Nurfarahin Farhan. Ada 15 hari lagi, so sempat korang nak kasi kurus sikit perut tu. Hehe!
Jgn tidur lepas sahur
3
4
5
6
7
8
9
10

11

0 comment... add one now