Video wanita China rambut dirobek sahut cabaran makan jagung jadi trend!

Screen Shot 2016-05-09 at 7.00.36 PM
Tak tahu la apa nak kata bila tengok video wanita bawah ni. Itu namanya, tak ada kerja tapi saja mengada-ngada cari kerja. Tak pasal-pasal hilang rambut! 
Lawak pun ada juga bila tengok aksi stunt tak menjadi si wanita ni. Dia cuba untuk makan jagung hanya dengan menggunakan drill tapi yang tak boleh tahannya apabila drill ‘makan’ tuan.
Wanita yang berasal dari China ni menyahut cabaran makan jagung menggunakan dril yang tengah hot dikalangan remaja disana. Tapi yang tak boleh terimanya apabila drill yang dipegang oleh salah seorang kawannya gagal dikawal sehingga menyebabkan rambutnya terobek!
Apa yang difahamkan rambut tu akan tumbuh macam biasa tapi akan mengambil masa yang agak lama. Yela sendiri buat, sendiri tanggung lah kan.


0 comment... add one now