Trend kini gadis bela ular sebagai haiwan peliharaan

Kini, seakan-akan jadi trend di mana kaum hawa gemar bela ular sebagai haiwan peliharaan mereka. Spesis reptilia ini sememangnya menjadi igauan ngeri buat sesetengah orang. Namun tidak bagi segelintir gadis ini yang menjadikan ular sebagai haiwan peliharaan.
 
Malah ada yang turut ber”selfie” dengan haiwan ini.
 





 
Uihhh tengok pun naik meremang bulu roma weh, apatah lagi nak pegang dan berselfie macam tu. Bagi aku tak sanggup nak pegang...kalau nk bela memang tak kan lahh...bukan apa haiwan berdarah sejuk memang rasa geli...😵😵😵

0 comment... add one now