Tips abang ni kongsi peranan suami untuk bantu isteri sentiasa cantik!

Screen Shot 2016-05-13 at 7.13.23 PM

Perempuan sebelum kahwin bukan main cantik kan. Bila dah kahwin urus anak-anak, suami dan rumah tangga semua hilang entah ke mana. Nak melawa pun tak sempat sebab pentingkan benda lain dari diri sendiri.
Seorang suami ni ada kongsikan betapa isteri dia memang cantik sampaikan ramai kawan-kawan lelaki dia pandang. Buat pengetahuan, isterinya memang kena pakai pakaian yang longgar dan labuh.
screen-shot-2016-04-12-at-12-50-05-pm
Tapi yang best pasal abang ni, dia mainkan peranan dia sebagai suami macam mana isteri dia boleh melawa dan cantik. Salute lah abang ni!
1. Jangan kedekut dengan bini
screen-shot-2016-04-12-at-12-55-22-pm
2. Bagi masa kat bini nak berehat dan belai diri mereka
screen-shot-2016-04-12-at-12-55-32-pm
3. Bagi masa isteri bersiap bukan asyik hon je
screen-shot-2016-04-12-at-12-55-40-pm
Sumber - FB KRT 

0 comment... add one now