Siku anda gelap? Gunakan skrub gula untuk putihkan!

20160227175203-4-ilustrasi-minyak-zaitun-dan-gula-001-tantri-setyorini

Asyik nak putihkan bahagian muka sahaja sampai ramai antara kita tak beri perhatian pada anggota badan yang lain. Jangan macam tu. Yang lain pun nak cantik juga.
Cuba anda lihat siku anda. Gelap ke sekata dengan kulit anda? Kalau gelap nak buat apa eh nak putihkan?
Haaa, mudah je. Hanya campurkan gula dan minyak zaitun anda boleh putihkan bahagian siku. Jadi lepas ni takdalah segan kalau orang lain tengok bahagian siku kita kan? Mungkin boleh juga digunakan untuk skrub bahagian lutut dan buku lali. Selamat mencuba !

0 comment... add one now