5 Jenis minuman dapat turunkan berat badan dengan cepat

138-750x565
Dah nama pun wanita, mestilah nak tubuh yang ideal dan menawan kan? Sesiapa yang berdepan dengan masalah berat badan berlebihan, korang mesti akan terasa nak turunkan berat badan tu dengan cepat dan mudah. Tak payah nak sedut lemak ke apa atau kena keluarkan wang yang banyak untuk beli produk yang belum tentu berkesan. Ada cara yang boleh korang lakukan untuk menurunkan berat badan tanpa berdiet. Contohnya macam amalkan minum 5 jenis minuman panas ini. 
Kopi Hitam
Kopi hitam panas adalah salah satu minuman terbaik yang boleh membantu korang untuk menurunkan berat badan. Minum kopi hitam ini 2 kali sehari tanpa gula untuk hasil terbaik.
Teh Hijau
Teh hijau juga adalah salah satu minuman yang boleh membantu korang selesaikan masalah berat badan korang tu. Tambahkan 1 sudu madu dalam secangkir teh panas korang. Bukan tu je, korang juga boleh perahkan beberapa titis jus lemon. Minum minuman ini pada waktu pagi ketika perut korang masih kosong. 
Teh Hitam
Sama seperti teh hijau, teh hitam juga memiliki manfaat untuk menurunkan berat badan. Campurkan juga madu dan lemon untuk hasil terbaik dan minum di saat perut kosong. 
Teh dan Madu
Korang wajib minm teh ini saat masih panas. Amalkan minum minuman ni 2-3 kali sehari untuk membantu menyingkirkan lemak dalam badan korang. Ingat, korang kena elakkan dari mengambil gula untuk lebih langsing!
Teh Kayu Manis
Minum teh ini 2 kali dalam seminggu secara rutin untuk mendapatkan bentuk tubuh ideal. Selain membantu melangsingkan badan, teh ini juga bermanfaat dalam melancarkan pencernaan korang.

0 comment... add one now