12 Gambar selfie paling rare dan ekstrem abad ini!



Pergi mana-mana kalau boleh asyik nak selfie je kan. Dah memang jadi trend zaman sekarang, jadi tak pelik sebenarnya jika kita sentiasa berjumpa dengan manusia yang kaki selfie ni. Tak perlu lihat sekeliling, perhati sahaja rakan baik korang,  betul atau tidak mereka suka selfie? Ataupun, korang sendiri memang jenis kuat selfie? Huhu.
 
Selfie merupakan sejenis trend mengambil gambar sendiri dan jika kita lihat pelbagai gaya selfie yang dipamerkan untuk dimuat naik ke laman sosial. Kalau setakat selfie dekat kedai makan, pusat membeli belah dan sebagainya terlalu biasa bagi korang, nah! Kami paparkan beberapa keping gambar selfie yang menakutkan dan paling ekstrem abad ini! Nak rare punya pasal, mereka sanggup membahayakan diri hanya kerana sekeping gambar. Macam tak masuk akal pun ada. Hmmm.. 










0 comment... add one now